Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zorg voor autoflower op balkon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zorg voor autoflower op balkon

    Korting op 420shop
    Ik ben nieuw in het kweek wereldje! Ik heb enorm veel research gedaan maar heb toch nog enkele onbeantwoorde vragen. Allereerst een kleine inleiding. Ik ga morgen (redelijk laat) mijn zaadjes ontkiemen en hopelijk donderdag in een pot zetten op mijn balkon (foto bijgevoegd, oude foto voor de schoonmaak, heb geen recente). Ik ga voor royal kush autoflowers.
    Nu mijn vragen:
    - Moet ik na het ontkiemen de autoflowers direct in een grote pot zetten of eerst in een kleine en daarna verpotten?
    - Is een rijkelijk bemeste potgrond voldoende of moet er meer worden toegevoegd?
    - Hoeveel en hoevaak moet het plantje water?
    - Moet er nog overige voeding worden toegediend aan de plant? (Ik las dingen online maar vond het moeilijk er iets uit op te maken).
    - Moeten de auto flowers getopt worden? Ik las weer dat dit lastig was en dat je beter de takken aan de zijkant van de pot vast kon binden.

    Dit zijn voornamelijk mijn grootste vragen. Verder als ik het goed heb begrepen moet ik zodra de haartjes bruin beginnen te verkleuren gaan oogsten. De takken moet ik dan ongeveer 2 weken op de kop in een donkere kamer laten drogen en vervolgens de toppen er af halen. Deze toppen moeten dan ongeveer 2 weken curen in luchtdichte glazen bakken.

    Ik hoop dat ik het hier mee red. Dit jaar zal een voorproefje zijn zodat ik volgend jaar meerdere planten kan nemen, optijd kan beginnen en een goede oogst er uit kan halen.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Hoi Wietsyl dat zijn een hoop vragen, goed nieuws ze zijn allemaal al gesteld en je kan alle antwoorden daarop hier vinden! Kijk anders even bij kweekverslagen van andere leden hoe die het gedaan hebben dan kan je zelf de beste manier proberen te vinden. Er zijn zoveel verschillende manieren. de meeste zeggen bijvoorbeeld dat je autoflowers direct in de eindpot moet zaaien dit is mij nog niet gelukt ik vind het fijner om in een klein potje met zaai en stekgrond te beginnen. De 1 ontkiemt in een koffiefilter de ander in een glas water en ik steek ze direct onder de grond.
    De Bloemen Van Bri

    Comment


      #3
      Hoi Sylvie hoe groot is de pot, ik heb buiten een pot van 18 ltr. En geef 2 keer per week water maar geen voeding. De potgrond zit bij mij genoeg voeding in. Je moet auto flowers niet toppen. En oogsten niet als de haartjes bruin zijn maar, je moet kijken naar trichomen, die moeten amber kleuren voor+- 60% .
      Maar ook af's hebben 3 maanden nodig. Maar je kan beter een aantal kweek verslagen lezen. Veel plezier met de kweek en succes.

      Comment


      • kees49
        kees49 commented
        Editing a comment
        Niet in een klein potje meteen in een definitieve pot.

      #4
      zaaien met die handel
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #5
        Oorspronkelijk geplaatst door Wietsylvie View Post
        ....Ik ben nieuw in het kweek wereldje! Ik heb enorm veel research gedaan....
        Nou....
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • psl
          psl commented
          Editing a comment

        #6
        Oorspronkelijk geplaatst door Wietsylvie View Post
        Ik ben nieuw in het kweek wereldje! Ik heb enorm veel research gedaan....NOU QnQ Denkt van niet maar heb toch nog enkele onbeantwoorde vragen. Allereerst een kleine inleiding. Ik ga morgen (redelijk laat) mijn zaadjes ontkiemen en hopelijk donderdag in een pot zetten op mijn balkon (foto bijgevoegd, oude foto voor de schoonmaak, heb geen recente). Ik ga voor royal kush autoflowers.
        Nu mijn vragen:Je ben er van bewust dat deze plant heerlijk gaat ruiken en dat je Flat buren dat ook ruiken

        - Moet ik na het ontkiemen de autoflowers direct in een grote pot zetten of eerst in een kleine en daarna verpotten?Ja beste wel
        - Is een rijkelijk bemeste potgrond voldoende of moet er meer worden toegevoegd?Pot vullen met goede aarde daar klein putje in maken vullen met zaai en stek aarde zaadje er in water geven en rustig wachten
        - Hoeveel en hoevaak moet het plantje water?Niet teveel deze plant groei in de tropen ook
        - Moet er nog overige voeding worden toegediend aan de plant? (Ik las dingen online maar vond het moeilijk er iets uit op te maken).Nee dat hoef niet als je goede aarde heb gekocht
        - Moeten de auto flowers getopt worden? Ik las weer dat dit lastig was en dat je beter de takken aan de zijkant van de pot vast kon binden.Nee niet toppen deze plant leef maar 3 maanden. En Vast binden hoeft ook niet hoe meer je de plant ondersteun hoe slapper ze word

        Dit zijn voornamelijk mijn grootste vragen. Verder als ik het goed heb begrepen moet ik zodra de haartjes bruin beginnen te verkleuren gaan oogsten.Je heb niet goed gelezen!!!! De takken moet ik dan ongeveer 2 weken op de kop in een donkere kamer laten drogen en vervolgens de toppen er af halen.Beter ga je nog eens lezen in 2 weken is het niet droog Deze toppen moeten dan ongeveer 2 weken curen in luchtdichte glazen bakken.

        Ik hoop dat ik het hier mee red. Dit jaar zal een voorproefje zijn zodat ik volgend jaar meerdere planten kan nemen, optijd kan beginnen en een goede oogst er uit kan halen.
        Ga eens echt goed lezen
        God was never on your side..

        Comment


          #7
          Helaba,
          Ben ook echt een leek ,en heb hier echt zeer veel geleerd .....lezen,lezen,en nog eens lezen !
          Daarna een beetje geluk en gezond verstand .
          Ben ondertussen wel trotse pappa van een Polar Express dochter van 6 weken .
          Attached Files

          Comment

          Bezig...
          X