Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben bezig met mijn eerste kweek ik heb geen lampen ik heb ze onder 9000k led lampen staan op kamer temperatuur alleen ze staan nu 3 week en heb alleen nog maar de eerste bladeren gaat het goed of doe ik iets fout
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Wat voor aarde? heb je ontkiemt of gelijk zaadje in de grond gestopt? gebruik je al voeding?
    De Bloemen Van Bri

    Comment


      #3
      Op het eerste gezicht lijkt die veel te nat te staan en te veel voeding te krijgen. volgens mij staat ze in een kast of iets wat ook niet ideaal is. ik zou dr gewoon buiten neer zetten zelfs nu op een grijze dag als deze, krijgen ze nog meer licht dan onder die lamp. Kijk anders ook even bij andere kweekverslagen zodat je kan vergelijken.
      De Bloemen Van Bri

      Comment


        #4
        Potgrond ontkiemt tussen keukenrol en gebruik voeding waar wel de npk in zit soort mest

        Comment


          #5

          Comment


          • Italbri
            Italbri commented
            Editing a comment
            oke zet hem buiten waar die volgens jou de meeste zon krijgt, geef voorlopig geen water meer en geen voeding meer.

          #6
          Dank je wel ik ga kijken of het helpt en is de status van mijn plantje een beetje goed voor 3 week oud en mag ik ze half onder een afdak zetten

          Comment


            #7
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ekverslagen-aa ik zou daar maar even goed gaan lezen als ik jou was. Ik denk dat je plantje minstens een week achterstand heeft. ze is ook meer geel dan groen, als het een autoflower is moet je hopen dat we heel veel zonnige dagen nog gaan krijgen dan kan het nog iets worden. Ja, je kan dr half onder een afdak zetten, dat afdak houdt wel zon tegen dus als ze dan in 1 keer heel lang begint te worden weet je dat ze te weinig licht heeft.
            De Bloemen Van Bri

            Comment


              #8
              Ik breng ze wel naar het bos ivm politie als buurvrouw moet ik verder nog iets toevoegen of kan ik ze gewoon planten

              Comment


              • Italbri
                Italbri commented
                Editing a comment

              • EasyW
                EasyW commented
                Editing a comment
                Mmmmm gedogen is iets heel anders dan legaal hoor........ plantjes zijn ook in NL verboden en onder bepaalde omstandigheden gedoogt

              #9
              Weet je dat 100% zeker want lees op internet dat je niks mag hebben op de politie site

              Comment


              • EasyW
                EasyW commented
                Editing a comment
                Tja, je mag er over denken hoe je wilt natuurlijk en van mij mag je je tuin helemaal vol zetten maar dat was de vraag niet toch?

              • Italbri
                Italbri commented
                Editing a comment
                Nogmaals is niks illegaals aan zolang je geen overlast veroorzaakt. Neem maar van mij aan dat als jij op je guerilla plek aangetroffen wordt naast je planten dat je dan een groter probleem hebt dan in je tuin.

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Je moet ook niet naast je plant blijven staan als je iemand hoort.
                Dan maak je je uit de voeten.
                In je tuin is dat wat moeilijker.

              #10
              altijd opletten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              nooit legaal

              Comment


                #11
                Wat is het ?
                Er groeit ook een stokje.
                Ben je minimaal 18 ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #12
                  Haha dat is een sateprikker het is een northenlights autoflower en ja ben 32 jaar

                  Comment


                    #13
                    Het mag niet. Niet 1 niet 2 enz het mag niet dat is de wet. De rest is aan jou en aan wie jij het verteld of laat zien. Lees je huur contract eens na of je er voor uit je woning kan worden gezet? Da's een contackt wat je zelf hebt getekend. Wet of geen wet dat zijn de regels en jij hebt getekend. Dat zeggen ze dan tegen jou als je je huis uit moet om dat je plant hebt waarvan je wist dat het niet mag. Contackt breuk eigen schuld en anders is het de wet of stel dieven die je planten uit je tuin jatten Suc6pas je op voor de boswachter
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #14
                      Zoals hierboven al gezegd....lekker buiten opkweken
                      Foto hierbij zijn ook af-jes en ze zijn na ontkieming gezaaid op 21 mei ..... foto is van 7 juni !
                      Een goede voorbereiding en voor de rest hier lezen,lezen en nog eens lezen !!!!!!!!!
                      Attached Files

                      Comment


                      • Rietslang
                        Rietslang commented
                        Editing a comment
                        Wel erg keurig & levenslustige plantjes in zo een korte periode, de potjes zijn dan ook veel kleiner en de bloei kwam wss niet lang achter
                        ook?

                        (Nevermind ik zie net het oorspronkelijke bericht waar ik eerder op reageerde, moet echt wat meer gaan blowen)
                        Last edited by Rietslang; 20 July 2020, 15:02.

                      #15
                      Beste medekwekers,

                      dit is mijn eerste autoflower kweek en nu vraag ik me af hoelang de trichomen melkachtig blijven voordat ze Amber worden? Ik twijfel namelijk of ik al moet oogsten of dat ik de plant nog kan laten staan.
                      Op 25 juli is de plant 12 weken oud en volgens de zadenbank oogst klaar, maar alle bladeren zijn nog mooi groen want dat zou een indicatie moeten/kunnen geven wanneer de plant op z’n einde is (herfst kleuren) Weet iemand van jullie op basis van foto’s of ik al moet oogsten of nog moet staan laten? En hoe zit het dan met spoelen van de plant? Normaal 2 weken voor oogsten zou je moeten spoelen tenminste dat is wat ik op de forums lees. Vind het als beginnend kweker lastig om dit allemaal juist te kunnen inschatten. En ben bang dat als ik hem te lang laat staan de potentie van de thc daalt.

                      Attached Files

                      Comment

                      Bezig...
                      X