Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp met setup en kweektips om te starten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp met setup en kweektips om te starten

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ga van de week mijn eerste kweek beginnen (binnen). Ik heb al mijn onderzoek gedaan maar ik vroeg me af wat is nou de beste manier om het tedoen (scroggen etc), hebben jullie hier tips, voor mijn tent is 80x80x160 en heb een 400 watt HPS lamp is dit ook een goeie start tent/accessoires?

    #2
    Als je ergens nieuw komt, dan begin je met jezelf voor te stellen.
    Wij hebben geen idee wie je bent, hoe je hier komt en wat je komt doen.
    Misschien ben je wel van de . Ik zie dat niet aan je font.
    Daarom hebben we een introductieforum. Daar open je een topic en stel je jezelf voor.

    Daarna ga je ff rondkijken....dit topic wordt bijvoorbeeld vaak aangeraden om even door te nemen : Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?

    Verder is het vooral lezen, je kunt alles vinden op JD.
    De hoofdpagina van dit forum klikken, dan zie je een overzicht van alle onderwerpen hier op JD.
    Heb je vragen over je kweekruimte, dan zoek je het forum kweekruimte op.
    Heb je geen idee wat er allemaal komt kijken bij het kweken, dan zoek je de forums (ja er zijn er meerdere) kweekverslagen op en kijk je hoe anderen het doen.
    Zijn er problemen, ziektes, rare bladeren beestjes enzovoorts, dan is er de helpdesk.
    Tientallen forums met informatie staan tot je beschikking.

    80x80x160 met 400W hps kan, maar door de geringe hoogte zal de temperatuur misschien een punt van aandacht zijn.
    Dat weet ik niet. Dat kun je zelf al weten, als je alles in elkaar zet en aansteekt.
    Min/max thermometer erin, in de schaduw, alles aan en dicht, en na een paar uur draaien ga je kijken wat de max temperatuur is geweest.
    Blijft het tussen 20-30 graden celcius ? Alles klar...starten maar.
    Geen idee hoe en wat; pak er ff een paar goeie kweekverslagen bij.
    Scroggen is (imo) de kweekmethode die het meeste opbrengt. (klik hieronder op de linkjes naar mijn kweekverslagen zie je mijn scrogs)

    succes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Wat een knappe duidelijke uitleg QnQ mooi als je op forum binnen komt en zo geholpen word Thanks Q

    • Stoner42069
      Stoner42069 commented
      Editing a comment
      dankuwel voor deze uitleg ik zal gelijk naar het introductie forum gaan!

    • Pieremegoggel
      Pieremegoggel commented
      Editing a comment
      Q is in een milde bui. Tegen mij zei hij alleen dat ik me voor moest stellen

    #3
    Afzuiging en filter is ook handig.

    En potten met grond of zo, zaadjes zijn ook zinvol.

    Welkom, succes.

    Comment


      #4
      Last edited by TheBigDudeski; 26 January 2021, 12:24.

      Comment

      Bezig...
      X