Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste binnenkweek met een hangende zaailing

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Misschien toch maar tensiometers aanschaffen, scheelt jou en je plantjes een hoop stress.

    Comment


      #17
      Verhogen zou ik sowieso.
      Ik ken uw lamp niet maar zou hoger beginnen , 50 cm en dan zien of je zaailing strekt of niet . En in functie daarvan omhoog of omlaag met 5cm elke vier dagen ofzo.
      Maar 15 cm lijkt me stress voor je kleine plantjes.

      Comment


        #18
        Jaa heb een blumat aangeschafd maar wou het pas gebruiken als ik ze overpot naar de grote pot.

        Fruttella jaa de lamp hangt zolaag omdat ik de lamp heb gedimd tot 25%

        Comment


        • Fruttella
          Fruttella commented
          Editing a comment
          Sorry nie goed gelezen.
          Of teveel gepaft kan ook altijd

        #19
        Verpotten kan je alleen als de kluit zo uit de pot komt, als je nu gaat verpotten dan verknoei je het wortelstelsel dat het al moeilijk heeft volledig, dat zijn nu fijne haartjes die zich aan het verspreiden zijn over de pot. Lamphoogte zit er volgens mij voor niks tussen. Gewoon letten op dat water geven en wachten tot ze erdoor komen.

        Comment


          #20
          Ha, kom ik je tijdens het bladeren weer tegen hier!
          Precies wat beowulf

          Comment


          • beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            Zijn geen autoflowers.

          • Ipie
            Ipie commented
            Editing a comment
            K..T, verkeerde pagina
            Gebeurt me vaker........

          #21
          Even een update!

          heb gister toch besloten om de lamp op 50cm hoogte te hangen en de lamp op 100% te zetten. Lijkt me meest logisch ondanks dat het meer stroom verbruikt.

          de hangende zaailing ziet er nog niet beter uit en de nieuwe blaadjes hangen ook al. Misschien dat dit nog recht trekt.

          de andere zaailing lijkt zelfs ietsje gegroeid! Wel heeft die gele vlekjes gekregen op de bladeren maar ik vermoed dat dit door stress komt. Heb 2 dagen geleden met een sateprikker gaatjes geprikt om de grond wat luchtiger te maken. Mogelijk wat wortel schade aan overgehouden.
          Attached Files

          Comment


            #22

            Comment

            Bezig...
            X