Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amnesia haze auto flower oogst rijp??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Mooi man
    tentje zit mooi vol success

    Comment


    • Pelthigh
      Pelthigh commented
      Editing a comment
      Thnx Man,
      Echter nu is het probleem dat er takken/toppen tegen de wand aan staan ik heb nog geen last van schimmels of andere nare dingen maar weet van Forums dat dit snel kan gebeuren als plantjes tegen elkaar aanstaan.
      Hoe los jij zoiets op bind je de takken beetje richting de zodat ze smaller worden of door eerst blad weg te halen en daarna net of touw erom heen?
      Alle tips en ervaringen zijn welkom.
      Voeg nog foto toe hoe de plantjes tegen de zijwand aanstaan.
      Bvd voor de vele reacties

    #17
    Ventilators die op de zachtste stand door de bladeren blazen en de Lv onder controle proberen te krijgen liefst onder de 55% eens je een paar weken in de bloei bent liefst al vroeger als je schimmel en toprot wilt vermijden

    Comment


      #18
      Blad weghalen kan ook
      je kan altijd hier wat kweekverslagen door lezen
      ik heb bij mij 3 grote boodschappen tassen vol bladeren en kleine topjes weg gehaald

      Comment


        #19
        Attached Files

        Comment


          #20
          Tja elke keer die afzuiger uit staat en de Lv op loopt loopt ook de kans op toprot en meeldauw de hoogte in
          en je wilt net lucht door je toppen blazen zodat daar geen stilstaande vochtige lucht blijft hangen

          Comment


          • Pelthigh
            Pelthigh commented
            Editing a comment
            Met de afzuiging uit komt de lv max op 60 met veel regen buiten max 65.
            Daar tegen als ik hem laat draaien wordt het 17.8 graden en zo 27 tot 32 lv.
            Alleen heb ik nu weer een blad probleem waarvan ik denk dat het tekort fosfor is maar nog niet helemaal zeker hier over.
            Foto van een blad met het probleem.

          #21
          Hier de foto van het blad met het probleem
          Attached Files

          Comment


            #22
            Euhmm met een regelaar op je afzuiger kan je die dan toch gewoon wat minder hard laten draaien ?
            inplaats van uit /aan

            eens de bloei begint wil je die Lv wel liefst onder de 50 % kunnen houden en je nacht temp boven de 15 G

            Comment


              #23
              Goede avond mede kweker,en smokers.

              Het blad probleem is achterhaald en het zijn Trips die er volop aan genieten waren.
              Na beetje via Google Zoeken wat ik kon gebruiken tijdens de bloei fase.
              Kwam ik de natuurlijke vijand tegen, namelijk de roofwants.
              Wel prijzige bestrijding die beestjes maar ze Werken hard voor hun geld (100 stuks voor 24.95).
              Los laten in de planten en ze gaan bijna meteen Aan het werk en laten de planten zonder resten zoals lijkjes en ontlasting achter.
              P De dames zijn nog aan het herstellen maar ME TOPPEN groeien weer lekker door.
              foto's van de plantjes en van 1 van de toppen met het blad probleem.
              Attached Files

              Comment


                #24
                Roofwantsen werken ja.

                Nog beestjes gezien?

                Comment


                • Pelthigh
                  Pelthigh commented
                  Editing a comment
                  Ja ze hebben ze toch niet allemaal weg gekregen maar wel afgeremd om de laatste 2 weken nog even volop te kunnen bloeien.
                  Hierdoor met 1 plantje toch "voor mij een persoonlijk record oogst van rond de 550 Gr van 1 Amnesia haze autoflowers foto's van eind volgend
                  Nog hier alvast wat foto's

                • kelderkastje
                  kelderkastje commented
                  Editing a comment
                  Nat. Droog dus 120 gram of zo. Top!

                #25
                Hier een foto van 1 boventop en nog restant wat nog geknipt moet Worden
                Attached Files

                Comment


                  #26
                  Nou,de oogst is droog en aan het Curen maar het eind gewicht is en blijft altijd zo teleurstellend.
                  wetend dat er nat geknipt ruim 730 gram was en uiteindelijk maar 245 gram droog over is.
                  De toppen zijn echt super mooi en compact en me eerste proefpersonen waren super tevreden over de smaak en werking.
                  Ik heb de toppen in me drooghok (tent)gehangen op een constante temperatuur van 15,6 graden Celsius en met een luchtvochtigheid van 35 % tot 40%.
                  duurt wat langer maar aroma's en werking blijven super,na het drogen in weckpotten gedaan en daar rijpen.voor minimaal 10 dagen dit maakt de toppen super compact en smaak wordt ook toppie.
                  Volgende kweek komt in een nieuwe tent van 180 bij 180 dus stuk meer plantjes.
                  Wel de vraag hoeveel ik er het best in kan zetten?
                  Dacht zelf aan 50 ?
                  Tot het volgende verslag.

                  ​​​​​​​
                  Attached Files

                  Comment


                  • Wesley pipes
                    Wesley pipes commented
                    Editing a comment
                    Ik heb er 8 in een 120x240 tent gedaan , ging ook. Maar 50, is n beetje veel zeker ?

                  #27
                  Had er 4 in tent van 80 bij 80 gezet waarvan er 3 tot dikke planten gekomen zijn.
                  dit hadden er eigenlijk 6 of 9 kunnen zijn.
                  Beetje plantje verkrachten hier en daar zodat alles genoeg licht krijgt.
                  Ze hoeven niet heel groot te Worden.

                  Comment

                  Bezig...
                  X