Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Durban poison

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogsten en Drogen: Durban poison

    Korting op 420shop
    Hi,

    mijn durban poison lijkt rijp voor de oogst (grootste gedeelte hebben bruine haartjes en geen doorzichtige witte puntjes maar melkachtige) alleen ruikt mijn plant totaal niet naar wiet. Daarnaast lijken de toppen nog wel dikker te kunnen worden en steken er vooral veel witte/gele haartjes uit.

    wat is verstandig? Nu oogsten, of een deel oogsten? En waarom ruikt ie niet?

    heb bio bizz grow,flower & top max gebruikt (met mate)

    dank!
    Attached Files

    #2
    Als ik de foto zo zie dan mag ze nog wel een poos staan. Door het vochtige weer kleuren de bloei haren ook sneller.. Mijn plant lijkt ook al best ver in de bloei maar tussen de de top zie ik nog geen amber kleurige trichomen. Enkel heldere of melk achtige trichomen.

    Comment


    • Dokterdon
      Dokterdon commented
      Editing a comment
      Hi, zou je nu eens willen kijken? Heb de foto’s vervangen met de huidige staat. Bijna alle bladeren zijn nu geel en de toppen beginnen paars/bruin te worden.

      Lijkt me niet dat ie nu nog een poos in de koud moet staan toch?

      Dank

    #3
    Die is net op de helft man.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Dokterdon
      Dokterdon commented
      Editing a comment
      Hi, zou je nu eens willen kijken? Heb de foto’s vervangen met de huidige staat. Bijna alle bladeren zijn nu geel en de toppen beginnen paars/bruin te worden.

      Lijkt me niet dat ie nu nog een poos in de koud moet staan toch?

      Dank

    #4
    Ik heb geen idee waarom je plant niet smurft, maar ik weet wel dat hij is nog lang niet klaar is..
    Je kunt jezelf het beste even inlezen op het aflezen van trichomen, maar om een idee te geven: die witte haren mogen wel 60% bruin worden/zijn.

    Comment


    • Dokterdon
      Dokterdon commented
      Editing a comment
      Hi, zou je nu eens willen kijken? Heb de foto’s vervangen met de huidige staat. Bijna alle bladeren zijn nu geel en de toppen beginnen paars/bruin te worden.

      Lijkt me niet dat ie nu nog een poos in de koud moet staan toch?

      Dank

    #5
    Nog lange nie

    Comment


      #6
      Is pas net begonnen joh
      Zulke witte haren is begin fase van de bloei

      Comment


        #7
        Dit topic had je niet gezien, of schrok je omdat er al 652 posts in dat topic waren en is het teveel om te lezen?

        Als je meer voert, ruiken ze ook meer.
        Terpenen enzo...leesvoer.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X