Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke pot bij 70x70x160cm tent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke pot bij 70x70x160cm tent

    Korting op 420shop
    Voor de eerste ronde heb ik van die Textielen pot van 7.5 liter.

    Voor de 2e ronde zou ik wat meer planten Willen plaatsen. Nu mijn vraag is het verstandig om 4x 24.7 liter air pot te gaan gebruiken of kun je beter een maatje kleiner en dan meerdere potten plaatsen?

    #2
    Bedenk eerst eens hoeveel planten je dan wil, dan kun je daarna gaan bedenken hoe groot de potten kunnen zijn etc.
    hoe groter hoe beter.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Oke maar ik heb maar een kleine tent is het dan beter ( meer opbrengst) om 9 kleinere potten in te zetten dan 4 groteren?

      Comment


        #4
        In principe kan je met een plant evenveel oogsten als met negen, maar met negen spreid je je kansen dus wordt het makkelijker. Ook kan je met negen stuks sneller schakelen naar 12/12 waardoor je tijd wint en een minder grote pakkans hebt.

        Kortom, beter negen 11liters pakken en optioneel in een wasmachine lekbak zetten zodat je via onder kunt bewateren. Met 11liters is een buffer water onder de potten geen overbodige luxe!
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Juridisch is vijf beter maar je moet het altijd afstaan bij ontdekking.

        • Italiano
          Italiano commented
          Editing a comment
          altijd afstaan is beter dan kom je er vanaf zonder rechtszaak ( meestal ) en je kan bezwaar maken wegens allerlei redenen. kan medisch zijn/ prive etc etc. dan zijn zij ook verplicht om er van af te blijven. nadeel daarvan is dat je voor moet komen. en die kun je winnen als je aan kan tonen dat het medisch is en voor eigen gebruik ook om je kosten te delen kweek je ze zelf. dan kunnen ze niets maken en om het nog harder te maken is een brief van de arts.

        • Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Zolang je niet meer dan vijf hebt en ze vrijwillig afstaat bij ontdekking komt het inderdaad niet voor. Wat wel kan gebeuren is dat ze ook bij je binnen willen kijken en als je dat weigert regelen ze een huiszoekingsbevel en zetten dan echt alles op z'n kop.

          Ze kunnen je inderdaad niks maken als het voorkomt, maar ik heb helemaal geen zin om voor het gerecht te moeten verschijnen al heb ik gelijk en daarom sta ik altijd vrijwillig mijn planten af bij ontdekking. En het kan ons allemaal gebeuren, je filter hoeft maar de geest te geven in het holst van de nacht en je kan al ontdekt worden. Waar ik woon komen ze graag om kwekerijen te ruimen, hennep kweken is als balanceren op een koord eigenlijk.

        #5
        Rickyyyyyyyyyy.
        I told you not to grow dope in my trailer again! for fuck sake.
        En in kleinere potten heb je idd sneller bewatering nodig, in de bloei kan dit voor problemen zorgen als je dit zou vergeten.
        Bij grotere potten duurt het langer alvorens uitdroging.
        kleinere heb je meer soortjes natuurlijk, grotere minder soortjes.
        Ik heb nu zelf 5x 25L en 4x 11L.

        In de kleinere van 11 hebben ze snel last van uitdroging en dan ophoping voedingstoffen, de grote niet.
        Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
        Jah, ik hou van planten.

        Comment


          #6
          Dat ik ontdekt wordt ben ik niet zo heel bang voor.

          Woon redelijk vrij.

          Ga voor de eerste ronde voor 2 potten.

          Had een starters set gekocht met 2 auto flowers en 5 purple haze (non auto). Maar van die 2 auto flowers kwam er maar 1 boven en die knakte (strekte) van die purple haze zijn er 2 boven gekomen. Mm doen vast wat fout.

          Heb ze allemaal op de zelfde manier geprobeerd te ontkiemen.

          propagator met verlichting en had ze in een spongepot gestopt maar 3 die het overleefd hebben van de 7.

          Heb dus helaas nog geen Rickyyyyyy.


          ​​​​​Denk dat ik voor de 2e ronde ga voor 3 x 3 soorten en dan ik vierkante potten van 23x23x30 (

          Comment


            #7
            Als ik jou zo hoor, zou ik alvast gaan sparen voor een tweede (grotere) tent. Dan heb je dat kleine tentje voor de eerste 6 weken van de plantjes en kun je ze daarna in de grotere tent zetten voor de bloeifase. Halverwege de bloeifase kun je alweer nieuwe kleintjes voorkweken in de groeitent. Scheelt een hoop tijd
            Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

            Comment


            • Hork
              Hork commented
              Editing a comment
              Zo is dat!

            #8
            Heb helaas geen ruimte voor een grotere tent anders had ik geen 70x70cm tentje gekocht.

            Comment


              #9
              Lijkt er op dat 2 zaadjes toch nog uit komen ik zie iets wits verschijnen. Zullen zien als er toch nog wat wiet aan komt deze hebben dik twee weken onder de grond gezeten.

              Comment


                #10
                9 x 7 literpotjes.

                Comment


                  #11
                  9x7 waarom ? Er past ook wel 9x15 liter

                  Comment


                  • Nederhigh
                    Nederhigh commented
                    Editing a comment
                    vgm weet je het zelf donders goed

                  #12
                  Nederhigh
                  misschien als je wat meer informatie zou geven dan heeft dit forum ook nog wat nut .

                  Waarom zou ik een vraag stellen als ik het antwoord al weet ?

                  Comment


                    #13
                    Ik kan niet zo snel 15 liter potten vinden met ø van zo'n 22 cm, maar ze zullen er wel zijn ( zoekt en gij zult vinden)
                    Wel 10 liter potten, heb ze zelf ook 22 cm ø en 27 cm hoog, zijn wel rond.

                    Of van die balkon bakken, rechthoekig, zoals deze, link:
                    https://www.bol.com/nl/nl/p/elho-bar...hoCEc4QAvD_BwE
                    En dan kan je er 4 plaatsen, 3 per bak, 12 plantjes in totaal

                    Succes

                    Comment


                      #14
                      https://www.growland.nl/Gronest-Pfla...BoCjAQQAvD_BwE
                      of

                      https://www.dutch-headshop.nl/wietpl...offen-bloempot.

                      Kan de vierkante die ik laatst gevonden heb zo 123 niet weer vinden maar die was 23x23x30.

                      Die Textielen zijn iets te ruim als je het theoretisch bekijkt maar in mijn tent zo het net passen.

                      Comment


                        #15
                        Nederhigh


                        Je gaf aan beter 9x7 en niet 9x11 of 9x15

                        Je zei dat ik donders goed wist waarom maar dat weet ik dus nog steeds niet. ?

                        Welke pot maat voor meeste rendement. ?

                        Textiele 15iters zou net moeten passen staan dan wel strak tegen elkaar aan.

                        Comment

                        Bezig...
                        X