Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meer licht of sterker licht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Meer licht of sterker licht

    Korting op 420shop
    Wat is beter? Meer licht of sterker licht? (12u zon of 18u onder 400w lamp)? Wat is beter?

    #2
    12u zon en 18u lamp kun je niet met elkaar vergelijken, omdat feminized planten in de bloei schieten bij 12u licht.

    Behalve natuurlijk bij autoflowers, die schieten vanzelf in de bloei na een paar weken. Daarvan wordt aangeraden om 18u licht te doen tijdens de gehele kweek, maar er zijn ook mensen die zweren bij 24 uur voor maximale opbrengst. Dus als je het over autoflowers hebt, dan zou ik voor de 18u 400w lamp gaan ipv 12u zon die zich de helft van de tijd achter de wolken verstopt.
    Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      maar als dat zonnetje dr ook is op een top dag heb je buiten zoon 1000 tot 1200watt per m2 maar dat is niet constand natuurlijk maar ik zou als je autos hebt voor 18uur gaan met 400watt 20-4 is nog beter maar kost ook meer en het is geen garantie dat je oogst groter word vaak wel maar dat heb je zelf voor een groot deeel zelf ook in handen

    #3
    Het gaat over mijn buitenkweek met autoflowers

    Comment


      #4
      Afbloeien in de auto dan.
      400 watt erin en je hebt beide. Met het bijkomende voordeel dat je je auto in de zon kan zetten is dat helemaal win win natuurlijk.

      Suc6
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


      • NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        ? Mijn planten afbloeien in mijn wagen?

      • Eerstekamerlid
        Eerstekamerlid commented
        Editing a comment
        Ja tuurlijk.
        Waarom dacht je anders dat ze autoflowers heten en kleiner blijven dan reguliere soortjes.
        Anders blijft er toch geen zitplek meer over?

        Vrij logisch als je t mij vraagt..

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Droog😂😂 ben benieuwd hoe je passagiers klem zitten tijdens de reis in de jungle😂

      #5
      🤣 funny🤣

      Comment


        #6
        Simpel antwoord, met de zon die je nu nog krijgt ben je beter af met 400w binnen. Overigens verkies ik binnenwiet altijd boven buitenwiet.
        ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

        Comment


        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Enigste zijn de verschillende hoogtes dat ik nu mee zit😔

        #7
        Waarom zou je AFjes buiten zetten?

        Comment


        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Het werd mij aangeraden staan al even buiten nu nog paar weken te gaan. Met het gevolg dat ze verschillende hoogte hebben. Het weer komt slechter en slechter en sommige bladen tonen paars aan. Ik twijfel hard om ze binnen te nemen.

        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Paars is niet erg. Binnen worden AFjes gewoon veel beter. Beetje laat ook voor buitenafjes. Mijn guerilla Afjes heb ik in Augustus geoogst meen ik.
      Bezig...
      X