Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet drogen lagere temperatuur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet drogen lagere temperatuur

    Korting op 420shop
    Hoy,

    Het is mijn eerste kweekje niet meer. Als het kweken goed gelukt is kom je aan het volgend stapje namelijk wiet drogen.
    Normaal doe je dit zooon twee weken op een vochtigheid van 45-55% luchtvochtigheid aan een temperatuur van 20 graden.

    Nu dat die energie prijzen omhoog vliegen vroeg ik me af of iemand ervaring heeft om dit op een lagere temperatuur? En zo ja hoelang deed jij erover?

    mvg,
    newnoobie

    #2
    Ik heb ooit m’n buiten wiet in de garage proberen te drogen. 4 weken en toen was t nog niet je van het. Vele vocht vreters er neer gezet. Ligt denk ik vooral aan je ruimte waar je het wilt gaan drogen

    Comment


      #3
      dit is een goed vraag
      lik heb het in de schuur daar wordt het overdag ca 22 graden
      en tegen de morgen ca 10 graden
      luchtvochtigheid ca 40/50 % l
      hangt nu 7 daggen en bijna klaar
      moet wel zegen dat ik al het blad bijna weg heb geknipt
      dat scheeld in mijn beleving een hoop tijd
      en goed ventileren

      ben benieuwt wat de ervaren kwekers te melden hebben

      Comment


        #4
        Ventileren idd. Grote kwekers zuigen lucht aan die over de toppen gaat, en blazen geen lucht erop. Toch iets met airflow te maken. Wedryer heeft een fan bovenaan die ook lucht aanzuigt. Gaat trager in het hok dan boven binnen in een kamer. Temp en lv idd. 5 dagen maar normaal gezien, zit nu aan dag 5 en nog niet droog. Terug boven gehangen nu. Zal ook 7 dagen worden denkelijk.
        Ganja always does the trick.

        Comment


          #5
          Ik deed altijd een eierdoos helemaal doorboren met gaten en daarin hangen en gewoon in de schuur met me buitenwiet... 10 daagjes was het droog genoeg voor de weckpotten.
          ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

          Comment

          Bezig...
          X