Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje

    Korting op 420shop
    Hey
    klein vraagje
    ik zou terug willen een kweekje zetten .
    Maar ben er 10 jaar uit geweest.
    Vroeger deed ik hsp 600 w of 1000 w naargelang de tent
    en op cocos ging dit super.
    maar nu zie ik dat led enorm verbeterd is
    ik heb zo een beetje rondgekeken en zou willen gaan voor een lumii black 720w led in een 1.5 op 1.5 op cocos heeft er iemand al ervaring met die lamp ?
    van plantjes heb ik gekozen voor
    somango xxl
    Hellfire
    Jack herrer (nostalgie 😁)
    voeding twijfel ik nog vroeger canna set met plagron green sensation
    maar zou nu mischien volledige plagron set nemen
    ​​​​nieuips of raad zeker welkom
    greetz hellfire

    #2
    Zal maar even reageren hier,

    Denk niet dat er iemand ervaring mee heeft.

    Aan je openingspost te lezen weet je wat je doet, wat je nodig hebt en wat je wilt.

    Dus wees welkom, ga ervoor en succes.

    Led is the way to heaven.
    ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

    Comment


      #3
      Onder led heb je calmag nodig, dutchpro heeft er wat extras bij gedaan.

      En lees even over dauwpunt en lv en toprot/schimmel.

      Eventueel 500 watt kacheltje voor in de tent.

      Comment


      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        over cal mag zijn de meningen ook verdeelt het zit in alle voedingen eigelijk alleen geven met osmose water of regen water of bij een tekort nederland heefr hard water kalk genoug en ik zou persoonlijk zegge een kachel buiten de tent en kijken hoeveel m3die kan verwarmen hoe groot is de ruimte waar de tent staat en is de ruimte geisoleerd of gewoon koud zoldertje


        maar als je vroeger veel gekweekt hebt komt dat ceker goed met led is het een beetje spelen met de hoogte enzo maar dat is het moeilijkste ook niet maar lees je maar goed in over led lampen en als ik je een tip mag geven ik weet dat ze op growshopmarkt.nl

        nog een lumatek pro 1000watt led verkopen voor 380eu kort gebruikt eigelijk nieuwstaat

        dimbaar vanaf 250watt tot 1000watt als je wil knallen dit is een beest van een lamp met een goed full spectrum die lang mee gaat zoon lamp kost normaal iets van 1400eu

        ik ga je ceker volgen altijd leuk nieuwe mensen dr bij

      #4
      Thx alles begint rond te komen dus ga alhou starten
      is een geisoleerd tuinhuis gemakkelijk te verwarmen ik gebruik een zibro laser om te verwarmen mits elec prijzen deze tijd
      De lamp mischien later moest je hem nog niet kwijt zijn dan maar dat betwijfel ik
      investering was groot genoeg voorloppig 😅

      Comment


      #5
      Zibro laser kachel
      😉😂😂
      werkt op petrolium

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Ik ben zo teleurgesteld.

      • Rietslang
        Rietslang commented
        Editing a comment
        Goede keuze, is feitelijk hetzelfde als de Qlima laserkacheltjes op petroleum met handige save stand. Ideaal voor iets als een geisoleerd tuinhuis of kamertje/kelder mits gng ventilatie.

      #6
      En er al uit wat, hoe en wanneer?
      Attached Files
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        der zijn hier genoug met meer heb zelf ook 9 stuks zolang het voor eigen gebruik is en geen handel zit je wel veilig brood kwekers houden ze hier niet van en ben je zo gebannen maar als je nu 10of 20hebt maakt niet uit

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Er zijn er die regulier kweken, en die zaaien heel veel zodat de mannetjes en mongooltjes en kronkelplanten en faalplantjes er uit gehaald kunnen worden.

        We kijken eerder naar oppervlakte en lampen, 6 x 600 watt is een no go!!

      • Tijnie82
        Tijnie82 commented
        Editing a comment
        zolang het voor je zelf zou het geen probleem mogen zijn hoeveel lampen iemand heeft is tochzijn keus dan en geen handel is k ken ook iemand die krijgt met 3x 600w amper 700gram gaat ook om het eind totaal lijkt me de een kweekt met een 400w 1kilo wiet word dan niks van gezecht maar als je 6lampen hebt en 1kilo hebt moet het een probleem.worden beetje raar toch

      #7
      Vind het me ook te veel gedoe. Zaadjes die meteen in grond ontkiemen en opkomen profiteren van de tegendruk wat ze meteen een goeie start geeft en zorgt voor idd 100% ontkiemen, anders slappere meuk
      goed gedacht
      Gelijke delen veen en kokos gemengd en geen perliet, ook voor je eindpotten?
      Soortjes van of met Soma, altijd wel lekker
      Sacred seeds, heilige zaden van goud of toch zoveel lijken ze soms wel te kosten maar nice.
      Hopelijk lukt het goed en kun je de krengen wa gezelligheid geven met je hellevuurtje en chance er op tijd bij want ze worden schaars.
      Foto's nrml mogen gene met meer dan 5 plantjes dacht ik, weet niet hoe het juist zit maar vroeger werd men daarvoor hier gauw op de vingers getikt, mss de wetten wat versoepeld?
      Veel chance, kweekverslagje natuurlijk nooit weg

      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment

      Bezig...
      X