Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektent opstelling

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektent opstelling

    Korting op 420shop
    Hoihoi allen, ik heb een vraagje ivm met mijn opstelling, Ik heb een softbox 500m², trafo controller 1,5amp, scrogmaster pro 1480 led en tent is 120x120x200cm maar krijg temperatuur niet lager dan 26,5°C Wat doe ik verkeerd? Ik voeg even wat foto's toe vd opstelling. Kan het zijn dat de buis te lang is voor afzuiging? Deze is 1,5meter van binnen naar buiten naar de softbox, en van softbox naar schoorsteen ook ongeveer 1,5meter. Heb ondertussen passieve inlaat, fan is besteld voor deze actief te maken. Vraag is voornamelijk over de lengte van buis uitlaat... Mvgroentjes 😉
    Attached Files

    #2
    Des te korter des te beter, glad pvc is beter dan ribbels, zo weinig mogelijk 90° bochten want dat scheelt al gauw 20/30% van de flow, 45° bochten werkt beter, net zoals de glijbaan in een zwemparadijs.

    Actieve inlaat helpt ook om de koelere lucht er in te pompen.

    Maar zomers helpt eigenlijk alleen een airco.

    Comment


      #3
      Meet je dat in de schaduw die temperatuur? Anders klein kartonnetje afdakje op de sensor plaatsen

      Comment


        #4
        Als je nog een actieve inblaas erop zet zoals je aangeeft is het toch prima? Zie nu het probleem al niet echt. Wat je kunt doen is de softbox in banden aan het plafond hangen dan word je ducting korter en wellicht zuig je wat meer eruit dat het een graadje of twee scheelt.

        Mag ik vragen hoeveel db aan geluid die softbox maakt, want neem aan dat je hem niet dimt toch?
        ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

        Comment


          #5
          Greensell beveelt 1 meter voor en 1 meter na de ventilator dus wat dat betreft zit je wel goed ong.
          Mvgroentjes terug
          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

          Comment

          Bezig...
          X