Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 week oude autoflower staat omhoog

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: 3 week oude autoflower staat omhoog

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Dit is niet zo een dringende vraag, maar ik wil gewoon informatie vergaren. Ik heb nu ongeveer 3 weken mijn plantje gekiemd, gepland, etc. En de blaadjes staan nu "recht" omhoog. Komt dit door te veel water? Of is het te koud? of iets anders?

    Dankje alvast voor je reactie

    IMG_3525.jpg
    Last edited by gablan; 29 May 2023, 15:18.

    #2
    Het is prima zo , beter als bladeren die omlaag staan !

    Comment


      #3
      Staat gwn hartstikke te strekke achter dat venster stoned poes, meer niet ja.
      Hop gauw in het zonnetje dermee
      Opletten wel, check bij (gestrekte) zaailingen en wind.
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


      • gablan
        gablan commented
        Editing a comment
        Dankje voor je reactie.

        De plant staat altijd in de zon dus nooit achter het venster bank. Hoe kan ik het strekke voorkomen? En hoe kan ik het progress bevorderen?

      • atmosphere1
        atmosphere1 commented
        Editing a comment
        Dan zal ze vanzelf wel sterker worden, valt verder weinig aan te doen . Zo gaan ze buiten vaak in het begin , er is niets mis .

      • gablan
        gablan commented
        Editing a comment
        Hey Atmosphere1, ondertussen zijn we paar dagen verder en staat hij echt elke dag in de zon, maar toch vind ik dat de stam nog altijd smal is. Kan er niks aangedaan worden?

      #4
      .....

      Comment


        #5
        Beetje geduld helpt ook wel

        Comment


        • gablan
          gablan commented
          Editing a comment
          goeddd, maar heb het idee dat die een beetje achterloopt...

        #6
        Had je post even over het hoofd gezien:

        Hoe optimaler alle omstandigheden zijn des te sneller de plant groei . Het valt moeilijk te zeggen hoe optimaal jouw plant staat , het kan zijn dat er meer of minder water nodig is . Op de foto lijkt de plant nogal droog te staan . Geef gerust eens water vanaf boven , misschien is je grond her en der te droog.

        Comment


        • atmosphere1
          atmosphere1 commented
          Editing a comment
          De watergift is zo'n beetje het lastigste van het kweken , zeker buiten. Daarom ook gebruiken veel mensen een tensio meter, anders is het vrij lastig te bepalen.
          Heb je die potgrond vooraf extra bewaterd ? Zo uit de zak zit er te weinig water in, in ieder geval. De plant zelf verbruikt natuurlijk nog bijna niets, maar dan ook kan de grond te droog staan direct vanaf de start. Geef gewoon eens een liter vanaf boven , en wacht het effect af . Hoe groot is de pot?

        • SteamBoat
          SteamBoat commented
          Editing a comment
          Eerlijk koop een tensio meter dan krijg je het veel makkelijker goed.
          Ik had exact hetzelfde probleem maar wist niet dat die meters bestonden en ben uiteindelijk gestopt omdat ik het niet goed van de grond kreeg.
          Nu over op hydro en dat bevalt best maar had ik toen geweten dat tensio meters bestonden dan had ik nog steeds op grond gekweekt

        • gablan
          gablan commented
          Editing a comment
          Dankje voor jullie reactie!!

        #7
        Mss zoeken de blaadjes het zonlicht op beetje zoals een zonnebloem maar minder extreem😉

        Komt de zon (licht) altijd van de zelfde kant waar ze staan?

        Comment

        Bezig...
        X