Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Growen met magnetisch veld, fabel of feit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Growen met magnetisch veld, fabel of feit?

Korting op 420shop
    Beste kwekers!

Een maat van mij die ook niet vies is van een plantje groeien, vertelde me dat een magnetisch veld creeëren bij de plant, or sterker nog in de grond, een erg positief effect heeft voor de plant.

Ik heb hier zelf nog nooit van gehoord, maar na wat informatie in te winnen via mans best friend, google, heb ik meerdere videos gezien waar bijzondere resultaten uitkwamen.

De planten die een magnetisch veld hadden waren in korte tijd, 2-3 dagen, aanzienlijk sneller ontkiemt en boven de grond, en lieten veel snellere groei zien over de tijd erna.

Wie van jullie gebruikt deze methode of is er bekend mee? alvast bedankt

Een van de videos https://www.youtube.com/watch?v=3jlpQz4EKBs

Feit, maar verwaarloosbaar volgens onze JD kenners.

Zoals altijd zie je veel.onzin op internet en facebook en soms vraag je af klopt dit Kan een magneet /magnetisch veld de groei en of de ontwikkeling van je plant bevorderen? een vraagje voor LR2 of QnQ

Ikzelf heb me er echt nog nooit in verdiept.

Comment

• Newgrower123
      Newgrower123 commented
      Editing a comment
      ja wat hun aangeven klinkt me ook als een betere oplossing inderdaad. thanks

Ik denk pseudo science. Spiriwiri leylijnen chakra geneuzel.
    Baas in eigen brein.

Comment

• Newgrower123
      Newgrower123 commented
      Editing a comment
      oke ja dat was ook een beetje mijn eerste gedachten erbij

Eclecticon hahaimage.png
    Last edited by Newgrower123; 9 April 2025, 22:24.

Comment

Ik hou de steeltjes vast en ik jaag mijn eigen aurapositiviteitsstralingen zo door die plantjes heen. Geen negatieve ionen in mijn plantjes is het plan

Totaal geen verschil

"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

Comment

• Newgrower123
        Newgrower123 commented
        Editing a comment
        fair enough man, bedankt voor je reactie

Hij heeft volkomen gelijk, als je je zaad in het magnetisch veld van de aarde zaait heb je success!

Comment

Als je er een biostabil bij legt dan topt hij uit zichzelf drie keer en hoef je niet te spoelen. Het activeert een magnetisch zelfreinigend vermogen en je vrouw krijgt weer zin net als vroeger.
        dc8e2f24df9e0140f876.jpg
        Baas in eigen brein.

Comment

• Newgrower123
          Newgrower123 commented
          Editing a comment
          LOL, ga ik onthouden xD

• Grow Co
          Grow Co commented
          Editing a comment
          Waar te koop???
          😍

Dit klopt inderdaad,een magnetisch veld creert een soort lichte trillingen in micro golven, dat positief invloed heeft.

Hetzelfde geld voor geluid,dat doet exact hetzelfde.

Het klinkt allemaal erg raar en apart,maar in de praktijk,preseteren planten beter door deze geluiden/trillingen die zij opvangen dan zonder.

Dit geld tevens voor heel de natuur, wij hebben het vroeger getest met simpele muziek,3 rondes en 3rondes waren de planten sterker,voller en happyer. Erna hebben we nooit meer aandacht eraan besteed.

Alle planten waren stek van dezelfde moeder.
        dus puur dezelfde genetica.

Als je mf toepast bij zaden,kiemen ze sneller,en oudere zaden kiemen ook beter dan zonder mf,mf speelt in op de stofwisseling.
        dit zelfde mf kun je eigenlijk tot het eind toepassen,maar er zit ook een keerzijde aan als het verkeerd gaat is al het positieve eraf en word het minder.

Comment

• Tommyt
          Tommyt commented
          Editing a comment
          Heb laatste ronde ook muziek gedraaid. Snaarmuziek schijnt goed te werken.
          Heb niks getwst maar de oogst was goddelijk!

• Fenderbender
          Fenderbender commented
          Editing a comment
          stafford sja muziek kan ik inkomen want je krijgt mechanische trillingen die mss vloeistof beweging in de plant ietsje sneller kunnen laten verlopen, maar een ventilator die lichtjes de plant doet bewegen heeft ook wel wat dat effect. hmm kheb nog een felle speaker magneet.. kzal die bij mijn klein plantje leggen zien of ie daarvan opfleurt.

• Minigrowcase
          Minigrowcase commented
          Editing a comment
          Magneet bij een plant leggen is onzin want je hebt dan nog steeds geen magnetisch veld.

Trillingen zou het goed doen bij planten maar nooit getest..
      Bezig...
      X