Heb een top even dichtbij gefotografeerd zonder licht is deze wel goed?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goedenavond even een vraag.
Collapse
This topic has been answered.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Minigrowcase View PostInderdaad ik zie toprot! Leg eens meer uit over je setup etc.
Heren weer bedankt voor de tip, mag ik vragen hoe toprot ontstaat en wat je tegen kan doe.
Heb geknipt en de slechte top met het lijkt wel wat tussen de bladeren heb ik weggegooid en de rest eraf geknipt om te drogen, mijn situatie is, een leeg schuurtje in de achtertuin er staat verder niets in behalve verlichting en afzuiging dus hoe kan dit nu voorkomen graag advies
wat denk je van dit topje is deze nog goed heb begrepen dat mijn ventilatie niet in orden is, ga er mee aan de slag.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Highrider View PostPik, die top zit vol met rot zo lijkt het.
is het zacht?
je moet knippen, niet omdat ze perse klaar is, maar omdat toprot besmettelijk is voor je plantje en schadelijk voor JOU is.
Heren weer bedankt voor de tip, mag ik vragen hoe toprot ontstaat en wat je tegen kan doe.
Heb geknipt en de slechte top met het lijkt wel wat tussen de bladeren heb ik weggegooid en de rest eraf geknipt om te drogen, mijn situatie is, een leeg schuurtje in de achtertuin er staat verder niets in behalve verlichting en afzuiging dus hoe kan dit nu voorkomen graag advies.
Heb begrepen dat mijn ventilatie niet op orde is, heb het verandert voor de volgende periode
Wil je even naar deze top kijken is deze nog in orde hij hangt te drogen.You do not have permission to view this gallery.
Comment
-
Bij deze geef ik het voorlopig echt op.
Heb je vragen over het binnen kweken van wiet? Lees eerst de basis kennis door en als je er niet uit komt stel je vragen in het daarvoor bestemde forum!
Heb je vragen over het buiten kweken van wiet? Lees eerst de basis kennis door en als je er niet uit komt stel je vragen in het daarvoor bestemde forum!
Comment
-
Heb begrepen dat mijn probleem ligt in de ventilatie heb een ventilator voor de volgende klaarstaan, wat kan ik nog meer doen om toprot te voorkomen en groteren toppen te krijgen.Oorspronkelijk geplaatst door Minigrowcase View PostInderdaad ik zie toprot! Leg eens meer uit over je setup etc.
is onderstaande top nog te gebruiken denkt u?You do not have permission to view this gallery.
Comment
-
Dit is wel echt next level. Maar nee, een kweekverslag moet je zelf maken. Desnoods kopieer je er eentje van iemand anders en pas je die aan naar je eigen tentmaat, soort lamp, hoeveel Watt, strain etc. We willen je allemaal best wel helpen, maar mijn advies zou zijn; neem even een paar uur de tijd en lees je eens in over hoe en wat. Even lekker Googlen en informatie opdoen, dingen voor jezelf op een rijtje zetten. We zijn allemaal een keer ergens begonnen, maar dit is wel erg naar de bekende weg vragen. Dus, Google aanslingeren, ChatGTP is ook nuttig genoeg. Kun je alles aan vragen en antwoord netjes terug.
En die top van je eerste foto met dat rot (vorige pagina) zou ik persoonlijk zelf weggooien tenzij je op korte termijn knetterziek wilt worden. Die hierboven ziet er een stuk beter uit. Gewoon groen is vaak goed.
Comment
-
De tering wat is dit voor topic......
leer eerst eens een versoendelijke uitleg te typen ipv van 30x copy en paste te gebruiken.
het word met de dag erger hier........
en dan ook nog veronderstellen hoe kweek ik dikke toppen,nou die perfecte led lamp gaat niet je oplossing zijn zonder ervaring.
en als het daar al misgaat kun je beter voortaan geraniums zetten is wat makkelijker🤣
- Likes 2
Comment

Comment