Geachte meesters moet ik nog langer geduld hebben of ben ik al aan oogsten toe?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Goedenavond even een vraag.
Collapse
This topic has been answered.
X
X
-
Answer selected by Janbos at 2 September 2025, 20:37.
- Selected Answer
-
Heren weer bedankt voor de tip, mag ik vragen hoe toprot ontstaat en wat je tegen kan doe.
Heb geknipt en de slechte top met het lijkt wel watte tussen de bladeren heb ik weggegooid en de rest eraf geknipt om te drogen, mijn situatie is, een leeg schuurtje in de achtertuin er staat verder niets in behalve verlichting en afzuiging dus hoe kan dit nu voorkomen graag advies.heb begrepen dat mijn ventilatie niet in orde is is reeds aangepast voor de volgende periode
-
Heren weer bedankt voor de tip, mag ik vragen hoe toprot ontstaat en wat je tegen kan doe.
Heb geknipt en de slechte top met het lijkt wel watten tussen de bladeren heb ik weggegooid en de rest eraf geknipt om te drogen, mijn situatie is, een leeg schuurtje in de achtertuin er staat verder niets in behalve verlichting en afzuiging dus hoe kan dit nu voorkomen graag advies.heb begrepen dat mijn ventilatie niet in orde is is reeds aangepast voor de volgende periode, graag u advies.
-
En nogmaals, zie je vorige topic; TRICHOMEN CHECKEN. Dat is ongeveer nog makkelijker als op een forum vragen of je al kunt oogsten
Niet om de lul uit te hangen, maar daar heb je echt gewoon meer aan.
Wat is dat wit/grijze in het midden bovenin trouwens?
- Likes 1
Comment
-
Bedankt voor de tip, mag ik vragen hoe toprot ontstaat en wat je tegen kan doe.
Heb geknipt en de slechte top met het lijkt wel watten tussen de bladeren heb ik weggegooid en de rest eraf geknipt om te drogen, mijn situatie is, een leeg schuurtje in de achtertuin er staat verder niets in behalve verlichting en afzuiging dus hoe kan dit nu voorkomen graag advies.heb begrepen dat mijn ventilatie niet in orde is is reeds aangepast voor de volgende periode
-
Wederom met paars licht ook.
Als je hulp wil, zal je toch een klein beetje moeten luisteren naar de tips.
ga eerst maar eens lezen en jezelf in het forum verdiepen.
Stel hier al je kan-ik-al-oogsten vragen. Info die we nodig hebben : De soort plant en of het autoflower is of niet. Hoe oud zijn ze. Hoe lang bloeien ze. Minimaal 1 foto, liever meer als het je lukt om die in 1 post te zetten.
Kom maar terug als je goede titels ken verzinnen.

Comment
-
Inderdaad ik zie toprot! Leg eens meer uit over je setup etc.
- Selected Answer
Comment
-
Heb geknipt en de slechte top met het lijkt wel watte tussen de bladeren heb ik weggegooid en de rest eraf geknipt om te drogen, mijn situatie is, een leeg schuurtje in de achtertuin er staat verder niets in behalve verlichting en afzuiging dus hoe kan dit nu voorkomen graag advies.heb begrepen dat mijn ventilatie niet in orde is is reeds aangepast voor de volgende periode
-
Heb geknipt en de slechte top met het lijkt wel watten tussen de bladeren heb ik weggegooid en de rest eraf geknipt om te drogen, mijn situatie is, een leeg schuurtje in de achtertuin er staat verder niets in behalve verlichting en afzuiging dus hoe kan dit nu voorkomen graag advies.heb begrepen dat mijn ventilatie niet in orde is is reeds aangepast voor de volgende periode, graag u advies.
-
Heb geknipt en de slechte top met het lijkt wel watte tussen de bladeren heb ik weggegooid en de rest eraf geknipt om te drogen, mijn situatie is, een leeg schuurtje in de achtertuin er staat verder niets in behalve verlichting en afzuiging dus hoe kan dit nu voorkomen graag advies.
Comment
-
&
Welkom op het forum! Omdat er hier veel chaggrijnen rondlopen, die je zonder pardon op de vingers tikken als je iets doet wat ze niet aanstaat, heb ik besloten een paar tips te maken voor beginners. Niemand heeft mij hierom gevraagd, maar persoonlijk vind ik dat het nodig is. Als je deze gids hebt doorgelezen, en je houd je
Comment

Comment