Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goedenavond even een vraag.

Collapse
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Goedenavond even een vraag.

Korting op 420shop
    Geachte meesters moet ik nog langer geduld hebben of ben ik al aan oogsten toe?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • Answer selected by Janbos at 2 September 2025, 20:37.

Inderdaad ik zie toprot! Leg eens meer uit over je setup etc.

Comment

• Janbos
      Janbos commented
      Editing a comment
      Heren weer bedankt voor de tip, mag ik vragen hoe toprot ontstaat en wat je tegen kan doe.
      Heb geknipt en de slechte top met het lijkt wel watte tussen de bladeren heb ik weggegooid en de rest eraf geknipt om te drogen, mijn situatie is, een leeg schuurtje in de achtertuin er staat verder niets in behalve verlichting en afzuiging dus hoe kan dit nu voorkomen graag advies.heb begrepen dat mijn ventilatie niet in orde is is reeds aangepast voor de volgende periode

• Janbos
      Janbos commented
      Editing a comment
      Heren weer bedankt voor de tip, mag ik vragen hoe toprot ontstaat en wat je tegen kan doe.
      Heb geknipt en de slechte top met het lijkt wel watten tussen de bladeren heb ik weggegooid en de rest eraf geknipt om te drogen, mijn situatie is, een leeg schuurtje in de achtertuin er staat verder niets in behalve verlichting en afzuiging dus hoe kan dit nu voorkomen graag advies.heb begrepen dat mijn ventilatie niet in orde is is reeds aangepast voor de volgende periode, graag u advies.

Zoals ik zien met dat paarse licht zijn je bloeiharen allemaal bruim
    wanneer ze voor 70%bruin zijn mag ze op haar vroegst geoogst worden
    Dus ja je dame mag gek ipt worden☺️

Comment

En nogmaals, zie je vorige topic; TRICHOMEN CHECKEN. Dat is ongeveer nog makkelijker als op een forum vragen of je al kunt oogsten

Niet om de lul uit te hangen, maar daar heb je echt gewoon meer aan.

Wat is dat wit/grijze in het midden bovenin trouwens?

Comment

• Janbos
        Janbos commented
        Editing a comment
        Bedankt voor de tip, mag ik vragen hoe toprot ontstaat en wat je tegen kan doe.
        Heb geknipt en de slechte top met het lijkt wel watten tussen de bladeren heb ik weggegooid en de rest eraf geknipt om te drogen, mijn situatie is, een leeg schuurtje in de achtertuin er staat verder niets in behalve verlichting en afzuiging dus hoe kan dit nu voorkomen graag advies.heb begrepen dat mijn ventilatie niet in orde is is reeds aangepast voor de volgende periode

Wederom met paars licht ook.
      Als je hulp wil, zal je toch een klein beetje moeten luisteren naar de tips.

ga eerst maar eens lezen en jezelf in het forum verdiepen.
      Stel hier al je kan-ik-al-oogsten vragen. Info die we nodig hebben : De soort plant en of het autoflower is of niet. Hoe oud zijn ze. Hoe lang bloeien ze. Minimaal 1 foto, liever meer als het je lukt om die in 1 post te zetten.

Kom maar terug als je goede titels ken verzinnen.

Comment

• Janbos
        Janbos commented
        Editing a comment
        Bedankt maestro ga ik zeker doen

ga nu even foto nemen zonder dat licht plaats hem zo

Comment

Zonder paars licht

Comment

Geeft dit een beter beeld en bedankt voor het vriendelijk advies.

Comment

Pik, die top zit vol met rot zo lijkt het.
            is het zacht?
            je moet knippen, niet omdat ze perse klaar is, maar omdat toprot besmettelijk is voor je plantje en schadelijk voor JOU is.
            Last edited by Highrider; 2 September 2025, 15:53.

Comment

Inderdaad ik zie toprot! Leg eens meer uit over je setup etc.
              MGC 65W - Purple Lemonade
              MGC 65W - Blueberry Auto

Comment

• Janbos
                Janbos commented
                Editing a comment
                Heb geknipt en de slechte top met het lijkt wel watte tussen de bladeren heb ik weggegooid en de rest eraf geknipt om te drogen, mijn situatie is, een leeg schuurtje in de achtertuin er staat verder niets in behalve verlichting en afzuiging dus hoe kan dit nu voorkomen graag advies.heb begrepen dat mijn ventilatie niet in orde is is reeds aangepast voor de volgende periode

• Janbos
                Janbos commented
                Editing a comment
                Heb geknipt en de slechte top met het lijkt wel watten tussen de bladeren heb ik weggegooid en de rest eraf geknipt om te drogen, mijn situatie is, een leeg schuurtje in de achtertuin er staat verder niets in behalve verlichting en afzuiging dus hoe kan dit nu voorkomen graag advies.heb begrepen dat mijn ventilatie niet in orde is is reeds aangepast voor de volgende periode, graag u advies.

Heb geknipt en de slechte top met het lijkt wel watte tussen de bladeren heb ik weggegooid en de rest eraf geknipt om te drogen, mijn situatie is, een leeg schuurtje in de achtertuin er staat verder niets in behalve verlichting en afzuiging dus hoe kan dit nu voorkomen graag advies.

Comment

Komt toprot vaak voor?

Comment

Red je wietplanten van Toprot, het roken van schimmels is slecht! Met deze tips voorkom je toprot en houdt je jowu wietplanten gezond

Comment

&
                    Welkom op het forum! Omdat er hier veel chaggrijnen rondlopen, die je zonder pardon op de vingers tikken als je iets doet wat ze niet aanstaat, heb ik besloten een paar tips te maken voor beginners. Niemand heeft mij hierom gevraagd, maar persoonlijk vind ik dat het nodig is. Als je deze gids hebt doorgelezen, en je houd je

Comment

Heb gelijk alles geknipt en te drogen gehangen, de rest ziet er uit als op bijgesloten foto, ik zie niets bijzonders behalve de kristallen er op zijn deze wel goed?

Comment

Wat is beter de gewone kweeklampen of de ledlampen?

Comment

• Minigrowcase
                          Minigrowcase commented
                          Editing a comment
                          Moderne led lampen geen paars licht
                      Bezig...
                      X