Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pls help

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Pls help

Korting op 420shop
    Ik heb met een maatje een kweektent opgezet van 60x60 met ook een temp schakelaar op de afzuiging maar nu het volgende,
    moet de afzuiging 24/7 aan? of kan ik hem gewoon zn gang laten gaan en schakelen op de temp? Het ventilatortje voor luchtstroming staat wel altijd aan. Ik heb al een heleboel gelezen maar wordt er niet bepaald slimmer van en begin steeds meer te twijfelen.
    ​​​​​​

Een antwoordt word zeer op prijs gesteld mvg.
    Last edited by Bdbsjsh; 1 dag geleden.

Dat kan niet!
    verse luchttoevoer onderbreek je liever niet.
    Daarnaast gaat het stinken zonder fan + filter.

Comment

Dus eigenlijk hebben we de stekker voorjanlul kapot geknipt op goed geloof van iemand?.
      beetje jammer maar dan weet ik wel dat ik alles wat hij zei ook de deur uitgooi.
      Heb je misschien meer tips voor beginners zoals ons? Zijn begonnen met een auto zodat we eerst nog een beetje kunnen leren en nog niet zo veel hoeven te denken aan de verlichtings fase van groei naar bloei.mocht je meer info nodig hebben om te kunnen helpen hoor ik het graag.

Mvg

Comment

• Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        60x60 is prima om mee te starten. indien je led gebruikt, 100-300 w is zat afhankelijk van je wensen. autoblower kan prima zijn om mee te starten (in de basis kan het niet eenvoudiger) maar leert je vrijwel niets over de verschillende stadia van de plant (je kan niets sturen). Neem je een normaal feminised zaadje.. gewoon lekker 3 weekjes laten voorgroeien in goed voorbemeste aarde en je hoeft pas te beginnen met bijvoeden vanaf de 4e/5e week. Uiteraard moet je wel blijven zorgen dat ze voldoende water krijgt. Persoonlijk zou ik de eerste ronde niet te veel trainingstechnieken toepassen maar vooral dagelijks kijken wat de plant doet.. hou een verslag bij voor jezelf en je krijgt vanzelf (ongevraagd) advies. Belangrijkste basiszaken... goede verlichting, goede ventilatie, goede temperatuur. Afzuiging in ieder geval zodra de eerste tekenen van bloei er zijn continu aan, indien je zorgt dat er lichte onderdruk is in de tent (wanden worden naar binnen gezogen) zal er nooit geur via de tent ontstappen. Gebruik een goed koolstoffilter, zeker geen tweedehands exemplaar en hoe groter hoe beter mits deze correct aangestuurd kan worden. Het mooiste is een zogenaamde EC ventilator, deze kan werkelijk traploos geregeld worden zonder gebrom. Setjes van SpiderFarmer en MarsHydro zijn leuke startsetjes.. (ik bedoel niet eens de complete tenten maar ook gewoon de afzuigen, sensoren etc.. ) Eigenlijk moet je het zo zien, voor minder dan €500,00 kan je prima starten en als je de instructies een beetje volgt heb je dat er qua opbrengst na 1 ronde dik uit t.o.v. de shop. .Wil je specifieke dingen weten... vraag het gewoon, er lopen hier mensen met jaren ervaring en sommigen hebben werkelijk alles al wel eens geprobeerd.

Owkee bedankt voor de uitleg en ga ff het een en ander uitvogelen. Mocht ik nog meer vragen hebben ga ik ze zeker stellen want zou zonden zijn als het plantje niet alles krijgt wat die moet.

Comment

niet de goedkoopste maar wel de netste oplossing en geen gekut met slangen..
        https://spiderfarmer.eu/products/spi...carbon-filter/ Als ze hem in een grotere uitvoering hadden zou ik hem zeker bestellen want je kan zelf de koolstof vervangen.
        Binnenkweek
        Hydro
        Kokos

Comment

Bezig...
        X