Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower plots fenotype?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Autoflower plots fenotype?

Korting op 420shop
    Goedemorgen iedereen,

Snel nog even mezelf voorstellen.

Vorig jaar mijn aller eerste plantje opgekweekt in open kamer met MH/HPS lampen (250W), wat behoorlijhk goed is verlopen (was 1 Orange Bud plantje die 117.5gr droge mooie toppen heeft opgeleverd).

Dit jaar nieuw kweekje opgestart, maar op advies van meerdere leden, nu voor aller eerste keer in tentje met led.

Het is tentje van 60x60x140, met de MarsHydro DF100-M inline Duct fan met koolfilter en een Marshydro FC3000 led lamp.

Apicale groei van beide plantjes doorbroken door horizontaal over de grond te laten groeien en takken wat opengetrokken.

Alles is tot nu toe eigenlijk goed verlopen, zit nu op dag 75 en was bijna zover om te kunnen gaan oogsten.

Op dag 72 kon ik een raar fenomeen vaststellen --> vooral het rechtse plantje op de foto is plots nieuwe bloempjes beginnen aanmaken op de cola toppen.

Zit nu op dag 75 en het fenomeen doet zich op langs om meer voor --> plantje maakt om langs om meer nieuwe bloeptopjes aan op de bestaande cola's.

Plantjes staan op 18/6 lichtschema en krijgen beiden dezelfde bio voeding; wekelijks klein beetje wormenmest als topdressing + bewatering met zelf gefermenteerde voeding (brandnetel + de kiezelzuur versie van heermoes + smeerwortel + wat wilgentakken met wat EM toegevoegd aan het water met kopje melasse en een hanje vol lavameel).

Op dag 72 is, vooral het rechtse plantje, plots omgeschakeld naar een fenotype en weet niet waarom --> is dit het zogenaamde foxtailing?

Hoe moet ik dit nu verder aanpakken??

Heb gisteren het lichtschema omgeschakeld naar 12/12 of is dit niet nodig?

Laat ik de beide plantjes nu gewoon verder groeien en oogst ik als de trychomen half milky half amber ziin en knip ik dan na het drogen de nieuw aangemaakte topjes eruit?

Of moet ik de nieuw aangemaakte topjes verder afbloeien maar dan gaan de bestaande cola's toch veel te amber zijn??

Hoe moet ik dit nu aanpakken, heeft hier iemand ervaring mee en kan iemand mij nu adviseren hoe dit precies aan te pakken?

Alvast dank voor antwoord.
    Attached Files

Niks mis mee gewoon afbloeien zoals de aangegeven dagen van de website op 18/6. Is gewoon een tweede bloem wat je eigenlijk ziet, de dames vermaken zich prima zo te zien. Misschien volgende x wel je hele ruimte vullen voor de perfecte opbrengst
    MGC 65W - Purple Lemonade
    MGC 65W - Blueberry Auto
    ​

Comment

Bezig...
    X