Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnervraagjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Beginnervraagjes

    Bedankt iedereen !
    Ga deze zomer sowieso een kweekverslag schrijven over de Misty's
    Keep on Smoking !

    Comment


      #17
      2010 019.jpg 2010 020.jpg2010 024.jpg...ja...kan je op je kladbokje schrijven Fije avond Alex S
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment


        #18
        Re: Beginnervraagjes

        Je kunt ook altijd een paar van beide doen xD
        If life keeps putting you down, You better stay high

        Comment


          #19
          Re: Beginnervraagjes

          Ohja, voor buiten, ghehe....Tja, ik ben ook niet altijd even nuchter.

          Heb deze zomer wel Autohaze, auto-blueberry en pineapple Dane in de tuin gehad, en AutoAK in het raamkozijn
          De Blueberry was erg rot-gevoelig, de Haze deed het wel redelijk, kwam alleen niet zoveel af, en de Pineapple dane was goed rot-bestendig en zeker de beste, doch geen autoflower.
          Ik heb met autoflowers de beste resultaten als ik ze rond de langste dag zaai.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #20
            Re: Beginnervraagjes

            Anders doe ik gewoon 2 PowerPlant, 2 earlymisty's, en als ik zo kijk misschien nog een autflower erbij, heb echt ruimte genoeg en mijn buren vinden het gewoon goed
            Keep on Smoking !

            Comment


              #21
              Re: Beginnervraagjes

              Kandy kush autoflower is heel mooi,
              Redelijk compact ook!

              En echt lekker om te roken,kandy zegt genoeg voor het rookreport

              Comment


                #22
                Re: Beginnervraagjes

                De misty's zijn goed tegen toprot enz.. Is de powerplant dat ook ??
                Keep on Smoking !

                Comment


                  #23
                  Re: Beginnervraagjes

                  Weetniet of ie goed is tegen top rot..

                  Power plant (PP)
                  Deze varieteit ( hoofdzakelijk sativa ) is ontwikkeld in 1997 uit nieuwe Zuid-Afrikaanse genetica. Deze soort is alleen teruggekruist en zeer THC-rijk. Een zeer populaire soort , die in Nederland voornamelijk in stek te verkrijgen is . Dit is zonder meer een van de vaakst gekweekte soorten in Nederland , omdat het een zeer sterke fantastische stressvrije plant en makkelijke soort is die toch een 'lage' struik bezorgt aan de gebruiker.Power Plant is een zeer snelle bloeier die betrouwbare, zware oogsten voortbrengt van grote compacte toppen. Power plant is makkelijk en ideaal voor een beginnde kweker. Deze overheersend Indica ganja heeft genetisch een Sativa invloed die het effect versterkt en een lekkere high aan een ongelooflijk sterke stoned toevoegt.

                  Bron = google

                  PowerPlant is a fantastic, stress-free strain for beginner growers. In the hands of an experienced cultivator, she can produce world-class results!


                  If life keeps putting you down, You better stay high

                  Comment


                    #24
                    Re: Beginnervraagjes

                    Er zijn meer hondjes die Fikkie heten.
                    Juist het uitzoeken, kweekverslagen doorkijken, resultaten zien van een soortje is deel van deze 'hobby'. (vind ik eh)
                    Zo pik je meteen de nodige basisinfo op.
                    Als je het over Powerplant hebt, welke bedoel je dan ? Er zijn er meerdere, bijvoorbeeld van White label, Spliff, MOC, Dutch passion, CH9, Dutch Q en zo zijn er vast nog wel 10, en allemaal verschillen ze een beetje onderling.

                    Als je in potten wil kweken wordt het weer een ander verhaal natuurlijk.
                    Dan kun je als beginner misschien best een autoflower zoeken, er zijn heel wat leuke AF soortjes die makkelijk verkrijgbaar zijn.
                    Antwoorden op de vraag 'welke plant' is voor buitenstaanders niet zo simpel, wij weten niet de exacte omstandigheden.
                    Als je bijv. kunt verduisteren dan heb je nog veel meer mogelijkheden en kan je bijna elk soortje buiten doen.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #25
                      Re: Beginnervraagjes

                      Wil deze gaan halen http://420shop.nl/power-plant-femini...iff-seeds.html
                      Keep on Smoking !

                      Comment


                        #26
                        Re: Beginnervraagjes

                        PP is en blijft een goed wietje, geen verkeerde keus qua soort.

                        Comment


                          #27
                          Re: Beginnervraagjes

                          http://www.buddhaseedbank.com/princi...to=res&var=BPK

                          Ik kwam deze autoflower laatst tegen, vrij uniek soortje, Purple Kush...

                          Misschien is het wat voor je!?!

                          Greetz
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                          Comment


                            #28
                            Re: Beginnervraagjes

                            RQS Easy Bud.

                            Mag je op allerhande manieren proberen verkrachten. Het wil maar niet lukken

                            De naam van de plant doet z'n eer aan.
                            sigpic
                            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                            Comment


                              #29
                              Re: Beginnervraagjes

                              Bedankt voor alle tips, ik hoop op een goeie plant deze zomer !
                              Keep on Smoking !

                              Comment


                                #30
                                Re: Beginnervraagjes

                                Wij ook, en ieders 10G slaan wij ook nooit af
                                If life keeps putting you down, You better stay high

                                Comment

                                Bezig...
                                X