Beginnervraagjes

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AlexSantana420
    Advanced Stoner
    Member
    • Oct 2013
    • 61

    #16
    Re: Beginnervraagjes

    Bedankt iedereen !
    Ga deze zomer sowieso een kweekverslag schrijven over de Misty's
    Keep on Smoking !

    Comment

    • de oerhippie
      Ultra Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 2132

      #17
      Re: Beginnervraagjes

      Hé Alex, ik vind de Power Plant een goeie buitenplant, als je de ruimte hebt, hehe
      Vindt hem goed geschikt voor beginners. Ik lust em ook wel

      2010 019.jpg 2010 020.jpg2010 024.jpg...ja...kan je op je kladbokje schrijven Fije avond Alex S
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment

      • DenSchimmige
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2013
        • 1132

        #18
        Re: Beginnervraagjes

        Je kunt ook altijd een paar van beide doen xD
        If life keeps putting you down, You better stay high

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #19
          Re: Beginnervraagjes

          Ohja, voor buiten, ghehe....Tja, ik ben ook niet altijd even nuchter.

          Heb deze zomer wel Autohaze, auto-blueberry en pineapple Dane in de tuin gehad, en AutoAK in het raamkozijn
          De Blueberry was erg rot-gevoelig, de Haze deed het wel redelijk, kwam alleen niet zoveel af, en de Pineapple dane was goed rot-bestendig en zeker de beste, doch geen autoflower.
          Ik heb met autoflowers de beste resultaten als ik ze rond de langste dag zaai.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • AlexSantana420
            Advanced Stoner
            Member
            • Oct 2013
            • 61

            #20
            Re: Beginnervraagjes

            Anders doe ik gewoon 2 PowerPlant, 2 earlymisty's, en als ik zo kijk misschien nog een autflower erbij, heb echt ruimte genoeg en mijn buren vinden het gewoon goed
            Keep on Smoking !

            Comment

            • stafford
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 2382

              #21
              Re: Beginnervraagjes

              Kandy kush autoflower is heel mooi,
              Redelijk compact ook!

              En echt lekker om te roken,kandy zegt genoeg voor het rookreport

              Comment

              • AlexSantana420
                Advanced Stoner
                Member
                • Oct 2013
                • 61

                #22
                Re: Beginnervraagjes

                De misty's zijn goed tegen toprot enz.. Is de powerplant dat ook ??
                Keep on Smoking !

                Comment

                • DenSchimmige
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2013
                  • 1132

                  #23
                  Re: Beginnervraagjes

                  Weetniet of ie goed is tegen top rot..

                  Power plant (PP)
                  Deze varieteit ( hoofdzakelijk sativa ) is ontwikkeld in 1997 uit nieuwe Zuid-Afrikaanse genetica. Deze soort is alleen teruggekruist en zeer THC-rijk. Een zeer populaire soort , die in Nederland voornamelijk in stek te verkrijgen is . Dit is zonder meer een van de vaakst gekweekte soorten in Nederland , omdat het een zeer sterke fantastische stressvrije plant en makkelijke soort is die toch een 'lage' struik bezorgt aan de gebruiker.Power Plant is een zeer snelle bloeier die betrouwbare, zware oogsten voortbrengt van grote compacte toppen. Power plant is makkelijk en ideaal voor een beginnde kweker. Deze overheersend Indica ganja heeft genetisch een Sativa invloed die het effect versterkt en een lekkere high aan een ongelooflijk sterke stoned toevoegt.

                  Bron = google

                  PowerPlant is a fantastic, stress-free strain for beginner growers. In the hands of an experienced cultivator, she can produce world-class results!


                  If life keeps putting you down, You better stay high

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #24
                    Re: Beginnervraagjes

                    Er zijn meer hondjes die Fikkie heten.
                    Juist het uitzoeken, kweekverslagen doorkijken, resultaten zien van een soortje is deel van deze 'hobby'. (vind ik eh)
                    Zo pik je meteen de nodige basisinfo op.
                    Als je het over Powerplant hebt, welke bedoel je dan ? Er zijn er meerdere, bijvoorbeeld van White label, Spliff, MOC, Dutch passion, CH9, Dutch Q en zo zijn er vast nog wel 10, en allemaal verschillen ze een beetje onderling.

                    Als je in potten wil kweken wordt het weer een ander verhaal natuurlijk.
                    Dan kun je als beginner misschien best een autoflower zoeken, er zijn heel wat leuke AF soortjes die makkelijk verkrijgbaar zijn.
                    Antwoorden op de vraag 'welke plant' is voor buitenstaanders niet zo simpel, wij weten niet de exacte omstandigheden.
                    Als je bijv. kunt verduisteren dan heb je nog veel meer mogelijkheden en kan je bijna elk soortje buiten doen.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • AlexSantana420
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Oct 2013
                      • 61

                      #25
                      Re: Beginnervraagjes

                      Wil deze gaan halen http://420shop.nl/power-plant-femini...iff-seeds.html
                      Keep on Smoking !

                      Comment

                      • ceBep
                        Retired
                        • Jun 2009
                        • 4745

                        #26
                        Re: Beginnervraagjes

                        PP is en blijft een goed wietje, geen verkeerde keus qua soort.

                        Comment

                        • El Plantos
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2013
                          • 1609

                          #27
                          Re: Beginnervraagjes

                          Compra las mejores semillas de cannabis en Buddha Seeds. Automáticas y fotodependientes con alta producción y resina. Mejor precio aqui!


                          Ik kwam deze autoflower laatst tegen, vrij uniek soortje, Purple Kush...

                          Misschien is het wat voor je!?!

                          Greetz
                          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                          Comment

                          • Gamm
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2012
                            • 1610

                            #28
                            Re: Beginnervraagjes

                            RQS Easy Bud.

                            Mag je op allerhande manieren proberen verkrachten. Het wil maar niet lukken

                            De naam van de plant doet z'n eer aan.
                            sigpic
                            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                            Comment

                            • AlexSantana420
                              Advanced Stoner
                              Member
                              • Oct 2013
                              • 61

                              #29
                              Re: Beginnervraagjes

                              Bedankt voor alle tips, ik hoop op een goeie plant deze zomer !
                              Keep on Smoking !

                              Comment

                              • DenSchimmige
                                Advanced Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2013
                                • 1132

                                #30
                                Re: Beginnervraagjes

                                Wij ook, en ieders 10G slaan wij ook nooit af
                                If life keeps putting you down, You better stay high

                                Comment

                                Bezig...