Mededeling
Collapse
No announcement yet.
HELP: autoflower Royal Dwarf groeit niet goed
Collapse
X
-
Re: HELP: autoflower Royal Dwarf groeit niet goed
Laten we eerst even naar deze plant kijken.
Deze plant is erg gestrekt, dat zal iets gaan afnemen achter het raam.
Ga niet lopen kutten met een ventilator, daar heb je geen fuck aan.
Nu even een vraag, is de stam van jouw plant nog flexibel, kan je deze buigen??
Dan een tweede vraag, heb je een redelijk grote pot of emmer in huis, deze met gaatjes in de bodem.
Verder hebben we nodig, ijzerdraad, van dat groene die we in de tuin gebruiken.
Ik zou zelf een leuk kastje gaan zoeken bij de vuilnis en deze aanpassen zoals in diverse forum topics beschreven staat.Last edited by Escargot; 17 November 2013, 12:32.Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Comment
-
Ik begin te toppen wanneer mijn plantje zo'n 15cm hoog is en al minstens 2 zijtakken heeft, buiten toppen pas ik LST'en ook veel toe voor betere opbrengtsOorspronkelijk geplaatst door Dieter Krause View PostWanner topt jullie? Mijn autoflower hebben van aanfang de bloei niet meer veel gegroeit.
Comment
-
Eerst en vooral iedereen bedankt voor alle tips en antwoorden!
Ik heb besloten om voor deze te gaan: Plug 'n Grow 250/500 W van rond de 50 euro.
Weet iemand waar deze te bestellen (desnoods via PM) want ik kan enkel de lampen aart vinden, niet de hele kit.
Hoeveel kost zo een dual lamp?
en stel nu dat ik slechts 1 lamp koop pak ik dan beter een groei of bloeilamP?
1. De plant is inderdaad nog flexibel.Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View PostNu even een vraag, is de stam van jouw plant nog flexibel, kan je deze buigen??
Dan een tweede vraag, heb je een redelijk grote pot of emmer in huis, deze met gaatjes in de bodem.
Verder hebben we nodig, ijzerdraad, van dat groene die we in de tuin gebruiken.
Ik zou zelf een leuk kastje gaan zoeken bij de vuilnis en deze aanpassen zoals in diverse forum topics beschreven staat.
2. De plant zit nu in een bloempot met gaatjes vanonder met een hoogte van 22 cm en een breedte van 28 cm, is dat niet groot genoeg?
IJzerdraad heb ik niet, maar kan ik zeker gaan kopen.
Ik zal ook mijn ogen openhouden voor een kastje.
Ik heb ook besloten om de plant zo snel mogelijk te toppen.Oorspronkelijk geplaatst door Escargot View PostToppen doe ik altijd, zonder schoom en tegen de regels in, nog geen problemen tegen gekomen en de planten doen het goed.
Geloof me (dank je Cookaap) dat je WIL toppen op de aangegeven manier.
Als je wil weten waarom, dan nodig ik je uit mijn verslagen te lezen
Dat je AF niet kan toppen,geloof ik persoonlijk geen hout van.
HIeronder zijn enkele nieuwe foto's van de plant:
Pic-20131119-005.jpgPic-20131119-006.jpgPic-20131119-007.jpgPic-20131119-008.jpgPic-20131119-009.jpgPic-20131119-010.jpgPic-20131119-011.jpgPic-20131119-012.jpgPic-20131119-013.jpgPic-20131119-014.jpgPic-20131119-015.jpgPic-20131119-016.jpg
Is het verstandig om de plant te toppen op de in het rood aangegeven plaats? of wacht ik beter tot de volgende internode er volledig is?
Comment
-
Kweeklampen kan je in iedere growshop halen, zowel op het net als afhalen.
Ik weet niet in welke buurt je zit.
Ik zou deplant als deze nog flexibel is, een stuk naar beneden halen.
Laat haar een soort van S vormen, voordat je haar weer naar boven maat groeien.
Ze is erg gestrekt en je doet een hioop moeite en mijn verwachtingen zijn dat je een minimale opbrengst zult behalen.
Het beste is, lezen, vragen stellen, een kastje ontwerpen (naar voorbeelden, die je in de topic's kunt vinden)
En dan vervolgens jouw kweek starten.
Veel plezier.Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Comment
-
Van deze plant verwacht ik ook niet echt een opbrengst meer, ze wordt mijn "leerplant" zodat ik alles onder de knie krijg voor de volgende
Het volgende zaadje is al in huis en is een Easy Bud autogrow.
Dat met die S ga ik zo meteen nog proberen en een foto van uploaden! Ik ga em ook zo toppen.
Nog 1 vraag die ik ook moet weten voor mn volgende plant:
Als ik maar 1 lamp kan kopen, koop ik dan beter een voor de groeifase of een voor de bloeifase?
Comment
-
Ga nou eerst eens lezen op de binnenkweek, microkweek sectie, daar zijn er topic's die speciaal gaat over de kweekruimte, licht, ventilatie etc.
Ik zou persoonlijk voor de tneon gaan.Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Comment
-
Ben ik volop mee bezig!
Ik heb nu deze armatuur besteld van t-neon:
met 2 paar groeilampen en 2 paar bloeilampen:
IK denk erover om eerst de groeilampen nog wat in te steken, of denken jullie dat dit geen nut meer heeft?
Voordat ze toekomen regel ik nog een kast en maak ik een kweekkast!
Comment

Comment