Re: HELP: autoflower Royal Dwarf groeit niet goed
Voor de spaarlampen zijn de bruikbare de Phillips Tornado 23W coolwhite Deze heeft een kleurcode 6400K° deze kosten tussen de 3,75 en 4 Euro.
Hier heb je er een aantal van nodig en je moet de fittingen zelf op een verantwoordelijke manier aansluiten.
Ook dien je een spiegelkap te maken.
Simpeler is een grote groeispaarlamp te kopen als de Plug 'n Grow 250/500 W Deze kosten ongeveer 50 Euro inclusief fitting en reflectror kap.
en om helemaal zzn mooi low budget lampje te kopen is er de T-Neon,deze is ook compleet net als de Plugg and Grow en kost 70,-
Ik heb zelf gekozen voor de Plug and Grow CFL 150 Dual, dat tegelijk Bloeilamp en groei lamp is.
Volgende ronde wil ik een Tneon setje kopen.
Aluminium folie kan je beter vergeten,koop een witte kast of Radiator folie.
Toppen doe ik altijd, zonder schoom en tegen de regels in, nog geen problemen tegen gekomen en de planten doen het goed.
Geloof me (dank je Cookaap) dat je WIL toppen op de aangegeven manier.
Als je wil weten waarom, dan nodig ik je uit mijn verslagen te lezen
Dat je AF niet kan toppen,geloof ik persoonlijk geen hout van.
Voor de spaarlampen zijn de bruikbare de Phillips Tornado 23W coolwhite Deze heeft een kleurcode 6400K° deze kosten tussen de 3,75 en 4 Euro.
Hier heb je er een aantal van nodig en je moet de fittingen zelf op een verantwoordelijke manier aansluiten.
Ook dien je een spiegelkap te maken.
Simpeler is een grote groeispaarlamp te kopen als de Plug 'n Grow 250/500 W Deze kosten ongeveer 50 Euro inclusief fitting en reflectror kap.
en om helemaal zzn mooi low budget lampje te kopen is er de T-Neon,deze is ook compleet net als de Plugg and Grow en kost 70,-
Ik heb zelf gekozen voor de Plug and Grow CFL 150 Dual, dat tegelijk Bloeilamp en groei lamp is.
Volgende ronde wil ik een Tneon setje kopen.
Aluminium folie kan je beter vergeten,koop een witte kast of Radiator folie.
Toppen doe ik altijd, zonder schoom en tegen de regels in, nog geen problemen tegen gekomen en de planten doen het goed.
Geloof me (dank je Cookaap) dat je WIL toppen op de aangegeven manier.
Als je wil weten waarom, dan nodig ik je uit mijn verslagen te lezen
Dat je AF niet kan toppen,geloof ik persoonlijk geen hout van.

Comment