Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste (en waarschijnlijk laatste) kweek.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste (en waarschijnlijk laatste) kweek.

    Hey sweetsmoke,
    Hij jij cannabis kweekt zonder filter en zonder geur zou ik graag willen weten ! Ik ben ook net mijn eerste kweek begonnen, de plantjes bloeien nog niet en toch ruik ik ze al in de kelder dus volgens mij kan je niet zonder een filter.

    Nou is het natuurlijk altijd de vraag of je last hebt van de geur het ruikt toch niet echt vervelend. maar daar kunnen je buren natuurlijk anders over denken .

    Metalmarc,

    Nog iets over afzuiging. De afzuiging is ook om de warmte af te voeren, die warmte is weer afhankelijk van je lamp (hoe meer watt hoe warmer die wordt). nu zal je dus je afzuiging willen afstemmen op de warmteproductie. als je de afzuiging op je centrale afzuiging plaatst kan je die waarschijnlijk niet regelen dat kan een probleem vormen. zelf zou ik eerder gaan om de afzuiging op de kamer uit te laten komen en de lucht te filteren.

    Succes man en ben benieuwd naar je resultaten.

    Last edited by Bloemetje; 22 December 2013, 09:51.

    Comment


      #17
      Re: Eerste (en waarschijnlijk laatste) kweek.

      je kan best veel spulletjes vinden in de axtion,zou zegge ga daar is een kijkje nemen,warmtedeken,ducktape,dubbelzijdige kleefband,spaarlampen (enkel warm) lampenfittingen,groeivoeding dit samen een goei tien euro,voor is een keertje te proberen vind je er zeker wel wat dingen,aan afzuiging en filter zal het meeste van je budget opgaan.

      Comment


        #18
        Re: Eerste (en waarschijnlijk laatste) kweek.

        Aight bloem!
        Gekweekt onder cfl, nu 3 weken voor oogst ongeveer en nog altijd niet echt geur, hangt wss ook samen met kleine oogst

        Comment


          #19
          Re: Eerste (en waarschijnlijk laatste) kweek.

          Het kastje staat er, 150X60X50 (lengte breedte diepte) de binnenkant bekleed met zilverkleurig reddingsdeken, een gat van 10CM voor afzuiging, een gat van 3cm voor de (in hoogte verstelbare) lamp.
          Het koolstoffilter komt er nog aan.

          Over de lamp, dit is een 15W lamp, op de verpakking staat 15W=63W aan licht (???) zal wel...
          Ik heb eigenlijk de lamp gekozen omdat deze 800 lumen uitstraalt, dit was de felste spaarlamp uit de winkel.
          De kast is behoorlijk fel verlicht zodra de deurtjes dichtzitten

          Nu nog een zaadje, wat raden jullie aan voor een beginner.
          Ik dacht toch al richting autoflower, en het liefst iets wat snel bloeit.

          Comment


            #20
            Re: Eerste (en waarschijnlijk laatste) kweek.

            Oorspronkelijk geplaatst door metalmarc View Post
            Over de lamp, dit is een 15W lamp, op de verpakking staat 15W=63W aan licht (???) zal wel...
            Die 15=63W is een vergelijking met een gewone gloeilamp. Die 15W spaarlamp straalt evenveel lumen als een 63W gloeilamp
            Ik stelde mij even geleden ook die vraag en ben zelf tot deze conclusie gekomen (kan wel fout zijn.. just a rookie)
            Chillings

            Comment

            Bezig...
            X