Hallo
Ondanks dat ik zelf hooguit 2 jointjes per jaar rook, lijkt me het toch leuk om eens een wietplantje in huis te hebben.
Heb de planten altijd al prachtig gevonden.
Na veel lezen zit ik nog met een vraag.
Er komt hier nogal wat volk over de vloer en hun hoeven niet te weten wat ik boven in een voorheen lege slaapkamer heb staan
.
En wil ook geen blauw aan de deur zodra de bloei begint.
Geur is dus eigenlijk mijn enige probleem.
Ik woon in een (goed geïsoleerd) rijtjeshuis.
Beschik over een oude kledingkast (200 X 100 X 60)
Had al zitten denken om een pvc pijp aan de centrale ventilatie te hangen, met daaronder het plantje.
Maar denk dat dit buiten erg goed te ruiken is. (ondanks dat het slechts 1 plantje is)
Zijn er misschien koolstoffilters die "oude" lucht opzuigen en frisse lucht uitblazen?
Wat het plantje zelf betreft dacht ik aan Guillotine (French Touch Seeds) gefeminiseerd, deze zou klein blijven en niet te sterk moeten ruiken.
Mijn budget is erg minimaal, helaas.
Hoop dat jullie kennis mij op weg kan helpen.
MVG
Ondanks dat ik zelf hooguit 2 jointjes per jaar rook, lijkt me het toch leuk om eens een wietplantje in huis te hebben.
Heb de planten altijd al prachtig gevonden.
Na veel lezen zit ik nog met een vraag.
Er komt hier nogal wat volk over de vloer en hun hoeven niet te weten wat ik boven in een voorheen lege slaapkamer heb staan
En wil ook geen blauw aan de deur zodra de bloei begint.
Geur is dus eigenlijk mijn enige probleem.
Ik woon in een (goed geïsoleerd) rijtjeshuis.
Beschik over een oude kledingkast (200 X 100 X 60)
Had al zitten denken om een pvc pijp aan de centrale ventilatie te hangen, met daaronder het plantje.
Maar denk dat dit buiten erg goed te ruiken is. (ondanks dat het slechts 1 plantje is)
Zijn er misschien koolstoffilters die "oude" lucht opzuigen en frisse lucht uitblazen?
Wat het plantje zelf betreft dacht ik aan Guillotine (French Touch Seeds) gefeminiseerd, deze zou klein blijven en niet te sterk moeten ruiken.
Mijn budget is erg minimaal, helaas.
Hoop dat jullie kennis mij op weg kan helpen.
MVG

Comment