Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek 3x royal bud automatic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: eerste kweek 3x royal bud automatic

    Ze ziet er gelukkig uit

    Bij 150 hps hoef je je niet al druk te maken over de kosten.
    Wel zul je dit merken bij de afrekening. Je moet opeens meer betalen.
    Ga je nu over naar 400 of 600 wordt het een stukje duurder.

    Het is niet allemaal taboe. De meeste denken 400 te hangen en lekker een jaar te kunnen kweken maar zo werkt dat niet.

    Je betaald een voorschot per maand en deze is berekend op een bepaald aantal kw.
    Als je opeens een 400watter 12uur per dag laat branden dan ga je over de kw heen die jou energiemaatschappij heeft berekend.
    Het resultaat is dan dat je het hele jaar hebt kunnen roken en dan komt een afrekening die de meeste dan niet kunnen betalen of in termijnen gaan doen.

    Als jij je voorschot laat verhogen omdat je zogenaamd electrische verwarming hebt aangeschaft doet jouw energieleverancier dat direct en kom je niet in de problemen.

    Verhoog jij je voorschot niet dan moet je elke maand wat aan de kant houden voor als die giga afrekening komt.

    Je zou het bijna precies kunnen uitrekenen maar dan moet je prijs per kw x wat je verbruikt - belastingen en ect moeten gaan rekenen.
    (is ergens een topic over)

    Ik zou ff uitrekenen hoeveel watt je ong bij elkaar gebruikt met kweken, een apparaat verzinnen die dat gebruikt en aangeven bij je leverancier dat je dit in gebruik hebt genomen en niet voor verassingen wilt komen te staan bij de afrekening.

    Ik heb het heel makkelijk opgelost. Leverancier gebeld en gezegt dat ik een verwarming heb van 2kw.
    Dit heeft mijn leverancier aangepast en dus mijn voorschot verhoogd.
    Ik krjjg zelfs elk jaar terug ipv bijbetalen.

    Het boeit ze niet wat je doet als je maar betaald en niks zegt over je plantjes weten doen ze het vaak toch! Leuke vrienden bij essent werken.
    Meter manipuleren doe ik niet aan mee. Ik heb die stroom verbruikt dus betaal ik die ook. Diefstal van stroom komt je duur te staan. Maar dat zul je wel weten

    Jij gebruikt met 150w hps nog weiniger als de meeste gaming pc's van tegenwoordig. De mijne heeft 4video kaarten en heeft een gemiddeld verbruik van 1.385w/p.uur die staat dus niet veel meer aan. Kweek de watts liever weg haha.

    Kijk maar wat je verzint maar reken de afzuiger enzo ook mee he

    Bv:
    Lamp 150w
    Afzuiging 125w
    Totaal is 275watt daar maken we dus gewoon 350watt van.
    Altijd iets meer dan je spullen zijn.

    Ik hoop hiermee het fabeltje dat het uiteindelijk niet veel stroom kost uit de wereld heb geholpen want krijg je de afrekening kost het wel degelijk veel geld als je er niet op voorbereid bent.
    Of je moet al variable stroomafrekening krijgen maar dat denk ik niet.

    Ook met 150watt kun je als je niet veel geld hebt al in de problemen komen als de afrekening komt.
    Ik zou je voorschot verhogen dan gebeurt er ook niks.

    Groetjes en suc6 weer met mijn reuze bericht
    Last edited by Sudoma; 16 January 2014, 21:52.

    Comment


      #32
      Re: eerste kweek 3x royal bud automatic

      haha bedankt heb er veel aan maar zal momenteel bij 150 tneon houden zal het wel niet zo voelen :p
      we zijn alweer bijna een weekje verder daarom hier nog een paar fotos
      ps op 1 foto van het blad zieje roestachtige plekken sinds 2 dagen moet ik daarachter kijken of nog niet zo een brobleem ze zijn momenteel ongeveer 17a18 dagen oud ik geef de voedingslijn van aptus nu de regulator en startbooster enjoy
      20140122_184435[2].jpg20140122_184351[1].jpg20140122_184315[1].jpg20140122_184310[1].jpg20140122_184326[1].jpg20140122_184338[1].jpg

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      ps nog een vraagje heb al eens getest welke lv het is in de tent wanneer ik de afzuiging aanzet maar blijft ng steeds tussen de 65a75 zijn er tips hoe ik dat kan verlagen want zit er mee in tijdens de bloei
      Attached Files

      Comment


        #33
        Re: eerste kweek 3x royal bud automatic

        Is nu helemaal nog niet erg.

        Potten afdekken.
        De uitblaas naar een andere kamer laten blazen.
        Inlaat lv? Als die te hoog is moet die naar onder.

        Je kunt veel doen om de lv naar onder te krijgen.
        Ontvochtiger.
        Vochtvreters.
        Niet teveel water geven.
        Gemorst water opruimen.

        Er zijn zoveel opties.

        Comment


          #34
          Re: eerste kweek 3x royal bud automatic

          Ziet er goed uit

          Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

          Comment

          Bezig...
          X