Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jullie mening graag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Jullie mening graag

    Korting op 420shop
    Beste dames en heren,

    ik heb aantal vragen over het kweek proces, ik ben beginner / amateur in dit geheel.

    Ben begonnen met een tent en 600W lampen.

    zit nu in de 7de week dus nog een te gaan ongeveer, maar heb aantal problemen.

    het gaat om soort : Buble ( voor mij is het geheel voor het eerst, dus ik hoorde bubels of PP, iedereen koopt PP, daar ben ik nu achter gekomen, maar in de tijd dat ik ging starten waren er allen bubles beschikbaar.)

    1. de plantjes zijn heel klein, dus plus minus 30 cm.
    2. heel veel toppen zijn klein, dus sommige zijn netzogroot als een vingertop, en andere iets groter maar niet zoals je ze ziet op youtube etc...
    3. ze zijn nu all begonnen met bruin worden, dus de haartjes van meeste topjes zijn voor 30-40% bruin geworden, terwijl ik nog in de bloei periode zit ?!


    ik heb de lampen altijd rond de 40-50 cm van de planten toppen gehouden,

    heb wel wat temperatuur schommelingen, soms 29 soms zelfs tot 35 grade warm , over het algemeel als het koud is buiten dan rond 30-31, op de termometer in de tent deze hangt terhoogte van de toppen en is niet beschermd, dus onder direct licth, ik weet niet of dat wat uitmaakt ? ik had ongeveer 2 grade verschill gemeten met bescherming van direct licht.

    had wel wat problemen met vocht, namelijk te weinig vocht, over het algemeel zie ik altijd LL op mijn thermometer staan, als ik wat water ging sproeien ging dat LL in 30-40-50 % vocht veranderen, maar dat is maar voor halv uur een uur, en dan als ik niet sproeide ging het tot 15-10 en dan weer LL.

    en zo is het hele periode gegaan, ik heb dus elke dag een keer besproid tot 5de week, daarna ben gestopt door advies van kennisen.

    voeding.