Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik weet heb een zaadje gekregen weet nie wat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ik weet heb een zaadje gekregen weet nie wat

    Korting op 420shop
    Beste flowers

    Ik heb vandaag een zaadje gekregen van een vriend maar we weten niet welke plant het is
    Het gene dat hij zij was dat het van goeie wiet komt.
    Ik ben thuis gekomen en heb het onmidellijk in een vochtige keuken papier gelegt in een potje met plastic folie met gaatjes in over zoals het moet.
    Nu komt de vraag nogmaals ik weet niets over het zaadje maar zou ze willen planten in een pot na dat het uitkomt en in huis zetten op de kast zonder lampen of niks wat zijn de tips om in huis een plant ze zetten zonder proffecionele lampen wel met groei product uit de bloemenshop
    Let maar komen ?????????????????????
    p.s en hopelijk heb ik goeie wiet

    #2
    Re: Ik weet heb een zaadje gekregen weet nie wat

    Kijk hier eens. http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/forums/82-Micro

    Verder... Je kan geen plant kweken zonder lampen.

    Comment


      #3
      Re: Ik weet heb een zaadje gekregen weet nie wat

      Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

      Comment


        #4
        Re: Ik weet heb een zaadje gekregen weet nie wat

        ga maar postzegels verzamelen ofzo want wiet kweken word zo te zien nooit iets bij jouw!
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: Ik weet heb een zaadje gekregen weet nie wat

          Een dubbelglas raam neemt teveel bruikbaar licht weg om een gezonde plant op te kweken.

          Voor de fun kan het wel gewoon natuurlijk, maar wees voorbereid, het gaat heeel langzaam

          Comment


            #6
            Re: Ik weet heb een zaadje gekregen weet nie wat

            postzegels jip idd daarom dat ik vorige zomer mooie oogst heb had in men kelder met groei lampen maar zaadje zonder identiteit tot goeie plant brengen lijkt mij moeilijk niet kan even goed plant zijn voor buiten die staan ook niet met groei lamp en in kast of tent mvg

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            ga wss toch met een lamp werken en een kast of tent maken of zo toch bedankt

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            postzegels jip idd daarom dat ik vorige zomer mooie oogst heb had in men kelder met groei lampen maar zaadje zonder identiteit tot goeie plant brengen lijkt mij moeilijk niet kan even goed plant zijn voor buiten die staan ook niet met groei lamp en in kast of tent mvg en kijk eens goed rond op dit forum en der rest van de sitevrijheid van meningsuiting mag alleen als het anderen goed uitkomt niet waar ?

            D

            Comment


              #7
              Re: Ik weet heb een zaadje gekregen weet nie wat

              Dus.. Om goed te begrijpen heb je van een vriend dat zaadje gekregen wat uit zijn zakje wiet komt.. En het is niet in jullie opgekomen om te bedenken welke wiet hij had gerookt? Of snap ik het nou fout anders...

              Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
              ga maar postzegels verzamelen ofzo want wiet kweken hoord zo te zien nooit iets bij jouw!
              Defently
              sigpic

              Comment


                #8
                Re: Ik weet heb een zaadje gekregen weet nie wat

                De kans is groot dat het zaadje herma is (als die uit een wietzakje komt) omdat die zaadjes meestal door zelfbestuiving zijn ontstaan.

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: Ik weet heb een zaadje gekregen weet nie wat

                    dan is er toch nog iets wat er baat bij heeft

                    Comment

                    Bezig...
                    X