hoe ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • budss
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Dec 2013
    • 9

    #1

    Oogsten en Drogen: hoe ?

    Korting op 420shop
    hallo iedereen..
    ik zit met een vraag.. mijn 2 vrouwen zijn bijna oogst klaar. geef sinds vorige week enkel water meer met de lampen aan.. mijn vraag nu is moeten de wietplanten nu in het donker uitdrogen of mogen de lampen nog aan liggen ? het is de eerste keer dat ik dit doe dus alle tips of info is welkom.. grtz budsss
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #2
    Re: hoe ?

    1 tip meer lezen kom je al een hele eind
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • budss
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Dec 2013
      • 9

      #3
      Re: hoe ?

      Oorspronkelijk geplaatst door thugz
      1 tip meer lezen kom je al een hele eind
      heb er de tijd niet voor om alles te lezen.. ik werk heel de week en ook in het weekend. en als ik thuis ben heb ik nog andere zaken te doen b.v mijn kids..

      Comment

      • thugz
        Amazing Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4284

        #4
        Re: hoe ?

        verkeerde hobby gekozen dan
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment

        • Cookaap
          Elite Grower
          • Dec 2011
          • 2730

          #5
          Re: hoe ?



          Ik zeg toch maar ff, droog in het donker en langzaam!

          Comment

          • budss
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Dec 2013
            • 9

            #6
            Re: hoe ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap


            Ik zeg toch maar ff, droog in het donker en langzaam!
            dank u cookaap.. voor uw spontane reactie

            Comment

            • Shifty
              Wicked Stoner
              • Nov 2013
              • 216

              #7
              Re: hoe ?

              Bedoel je eigenlijk het tijdstip en manier van oogsten ?
              want dan zou langzaam en in den donkere wel erg onhandig zijn ?
              Zou ik eerder denken wanneer ze juist gaan ontwaken ...
              En zeker toch een lampje derbij ... Anders knip je nog in je vingers

              Of je moest langere periode donker verkiezen alvorens de slacht, in dat geval ... Wanneer je je niet meer kan houden

              Of de manier van drogen ?
              in dat geval is langzaam en donker wel aan te raden

              Comment

              • Cookaap
                Elite Grower
                • Dec 2011
                • 2730

                #8
                Re: hoe ?

                Dat laatste shifty

                Met langzaam bedoel ik, geen luchtstroom erop, ook geen lichte.
                Ander ben je de smaak een geur kwijt en ruikt het naar gras/chlorofyl.

                Comment

                • Shifty
                  Wicked Stoner
                  • Nov 2013
                  • 216

                  #9
                  Re: hoe ?

                  Was eigenlijk vraag naar de Topicstarter ook hoor

                  Twijfelde of hij vroeg of ze tijdens laatste dagen (sommigen geven blijkbaar laatste 3 dagen geen water meer) voor oogst licht uit moest doen of niet ...

                  Dat versta ik toch onder uitdrogen van de planten

                  Comment

                  • Gamm
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 1610

                    #10
                    Re: hoe ?

                    Persoonlijk zet ik m'n planten aan het eind van de kweek niet in het donker, noch laat ik ze uitdrogen.
                    Maakt volgens mij geen (merkbaar) verschil uit in THC productie zoals wel eens beweerd wordt.

                    Verder vind ik dat planten die je laat uitdrogen minder compacte toppen krijgen.
                    Wanneer ze tot de laatste dag voor het knippen water hebben gekregen blijven ze lekker hard en knippen ze bijgevolg veel makkelijker.
                    sigpic
                    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                    Comment

                    • berry ryder
                      Special member
                      420 MemberLucky Member
                      • Dec 2012
                      • 2666

                      #11
                      Re: hoe ?

                      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                      sigpic

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #12
                        Re: hoe ?

                        Planten droog je in donker dus na het knippen van jou toppen hang je ze terug in de kast en laat je ze langzaam drogen in Donker.
                        Als ze droog zijn doe je ze in wecpotten en doe je 1 keer perdag even de pot open frisse lucht er bij en klaar
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • budss
                          Stekje
                          Nieuw Lid
                          • Dec 2013
                          • 9

                          #13
                          Re: hoe ?

                          ik bedoel dus.. ik heb nu in de laatste twee weken van mijn kweek enkel en alleen puur water gegeven om te spoelen (betere kwaliteit van de wiet),
                          nu heb ik mij laatst laten vertellen, dat om nog een betere smaak te bekomen, je best je planten nog een week langer te laten staan, zonder water, tot de plant zo goed als afgestorven is. blijkbaar zou men nog een betere smaak bekomen. kunnen mensen mij dit bevestigen? en zo ja, laat ik de lamp dan branden die laatste week of laat ik ze uit?

                          alvast bedankt

                          grtz

                          Comment

                          • Splendid
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Jul 2013
                            • 58

                            #14
                            Re: hoe ?

                            Voor de beste smaak moet je curen ,http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Hoe-wiet-curen

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #15
                              Re: hoe ?

                              Als je dan lampen uit gooi en geen water meer geef weet de plant dat hij dood gaat en zal hij nog effe alles geven wat hij kan geven lijkt me.
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...