Gebruik van de davin dv11 t 2

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • StirItUp
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jan 2014
    • 111

    #1

    Klimaat: Gebruik van de davin dv11 t 2

    Korting op 420shop
    Beste forumleden,

    Ik heb zonet de davin dv 11 t2 fan controller aangeschaft, nu vroeg ik mij af hoe jullie er gebruik van maken in jullie tent (als iemand deze gebruikt natuurlijk ) blijft die op 1 hoogte hangen of hebben jullie een systeem gevonden om hem op en neerwaarts te laten gaan naarmate de groene dames de hoogte ingaan?

    Benieuwd naar jullie hopelijk vele antwoorden!!

    GRtz,

    StirItUp.
  • reiko
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Sep 2010
    • 455

    #2
    Re: Gebruik van de davin dv11 t 2

    Hallo,
    De fan controller hang je buiten je tent.
    De thermostaat hang je in je tent op hoogte tussen je lamp en je plantjes. (ik heb geen thermostaat.)
    En die verhang je dan op gewenste hoogte met spanbandjes naarmaate je plant(en) groeien.
    Grtz
    Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

    Comment

    • greenvercamer
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Dec 2013
      • 10

      #3
      Re: Gebruik van de davin dv11 t 2

      Deze heb ik mij onlangs ook aangeschaft, zeer tevreden van ideaal systeem.
      Wel eerst beetje gesukkeld, handleiding klopt niet, gewoon gebruiken gelijk je er naar kijkt.

      Voor de hoogte gewoon aan http://www.eugrowshop.eu/be-nl/bouwm...ngsmaterialen/, of touwtje

      Comment

      • StirItUp
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Jan 2014
        • 111

        #4
        Re: Gebruik van de davin dv11 t 2

        ja maar er is geen externe thermostaat aan deze fan controller he? hang jij gans dat spel aan een touwtje? :p thx voor de snelle antwoorden!

        Comment

        • greenvercamer
          Plantje
          Nieuw Lid
          • Dec 2013
          • 10

          #5
          Re: Gebruik van de davin dv11 t 2

          Oorspronkelijk geplaatst door StirItUp
          ja maar er is geen externe thermostaat aan deze fan controller he? hang jij gans dat spel aan een touwtje? :p thx voor de snelle antwoorden!

          Neen hé systeem gewoon in de tent, en aan de uitschuifbare pastiekjes. Haakje er in, en gewoon met touw zo kan je mee gaan met de +- hoogte van de toppen.
          Hou er ook beetje rekening mee dat er op de thermosthaat geen direct warme of koude lucht wordt geblazen. Maar gewoon de binnentemperatuur.

          Comment

          • StirItUp
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2014
            • 111

            #6
            Re: Gebruik van de davin dv11 t 2

            Okeej will do! bedankt voor de hulp! dan heb ik gwn nog een laatste vraag, op de beruiksaanwijzing staat dat je he best rechtstreeks op een schone groep aansluit, maar gezien de lengte van de stekker moet je toch zowiso met een verlengdraad werken? of telt dat dan nog steeds als rechtstreeks? grtzzz!

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #7
              Re: Gebruik van de davin dv11 t 2

              Ik heb dat niet op een aparte groep.
              Dat ligt er aan wat er allemaal al op die groep zit, als je een vrieskist en wasmachine op dezelfde groep hebt kan de stop er uit knallen als je lamp aan springt als je net een wasje draait.
              Als er verder weinig gebruikers zijn en je hebt geen 12 lampen dan is het veiliger alles op één groep te zetten dan met verlengsnoeren te werken.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • StirItUp
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Jan 2014
                • 111

                #8
                Re: Gebruik van de davin dv11 t 2

                Allright!! maar verlengsnoer zal volgens mij zowieso nodig zijn aangezien stekker niet eens lang genoeg is om uit de tent te geraken

                Comment

                • thugz
                  Amazing Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4284

                  #9
                  Re: Gebruik van de davin dv11 t 2

                  geen stekker in de tent zelf he!!!!
                  denk aan de veiligheid
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment

                  • StirItUp
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2014
                    • 111

                    #10
                    Re: Gebruik van de davin dv11 t 2

                    dat gaat moeilijk met de davin dv 11, dat is namelijk een fan controller met thermostaat maar geen aparte, dus gans dat spel moet in je tentje staan... is wel IP44

                    Comment

                    • pretsigaret
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2012
                      • 109

                      #11
                      Re: Gebruik van de davin dv11 t 2

                      Kun je ook langs de planten zetten op een stok..

                      Verstuurd vanaf mijn LG-E610 met Tapatalk

                      Comment

                      • StirItUp
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2014
                        • 111

                        #12
                        Re: Gebruik van de davin dv11 t 2

                        jah dan wordt het wel moeilijk om hoger en lager te verplaatsen, ik denk dat ik het gewoon aan easyrollers ga hangen, should be allright x) Bless

                        Comment

                        Bezig...