Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweekje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste kweekje

    Korting op 420shop
    Hoi zijn er mensen die me een beetje op gang kunnen helpen heb namelijk een kastjen gemaakt met de afmetingen 1,80 op 1,20 en 2,00 meter hoog ik zou er tien planten willen inzetten heb al zaadjes van greenhouse big bang en zou de producten gebruiken van bio nova met een lumatek 600 watt nu mijn vraag is hoelang ik moet groeien voor ik ze laat bloeien en de grond is gewoon potgrond gemengd 50/50 met cocos grond zou ik nog iets bij doen van kalk of dergelijke in de grond .
    Met vriendelijke groeten jorem

    #2
    Re: eerste kweekje

    Ga eerst maar eens wat kweekverslagen lezen. Daar staat genoeg info in om jou vragen te beantwoorden.

    Comment


      #3
      Re: eerste kweekje

      Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

      Comment


        #4
        Re: eerste kweekje

        Kill3r008 dank je maar er is zoveel te lezen iedereen schrijft een ander verhaal en weet het nu nie meer belangrijkste is de groei hoelang laat ik ze groeien voor deze soort

        Comment


          #5
          Re: eerste kweekje

          Iedereen schrijft een ander verhaal omdat elke plant en elke kweker en elke omgeving anders is. Hoe die plant reageert dat moet JIJ zien, en als je het niet weet dan vraag je concrete vragen liefst met een foto..

          Nu om terug te komen op jouw vraag, normaal word er 20-30 dagen groei voorzien op 18/6 met een 'blauw-spectrum'-lamp. Maar dat aantal dagen is volledig afhankelijk van het wattage, de plaats, de temperatuur, de hoeveelheid voeding, enzovoort enzovoort.

          Ik stel voor dat je die planten in je hok gooit, daar je lamp op, op 18/6 en je in de tussentijd tussen voorbloei en groei aardig wat verslagen doorleest zodat je weet hoe jij je plant het beste verzorgt

          Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

          Comment


            #6
            Re: eerste kweekje

            En...?
            Groeien ze al jorem ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: eerste kweekje

              Oorspronkelijk geplaatst door jorem View Post
              Kill3r008 dank je maar er is zoveel te lezen iedereen schrijft een ander verhaal en weet het nu nie meer belangrijkste is de groei hoelang laat ik ze groeien voor deze soort
              Elk schrijft een ander verhaal maar de basics zijn hetzelfde he
              bovendien als je hier al lid bent van in oktober 2011 en je kent er nog niks van tjaa...dan denk ik dat het je niet boeit, dus beter andere hobby zoeken waar je weinig of niks voor zelf moet doen, past in het kraampje.

              Comment


                #8
                Re: eerste kweekje

                Ik zie niks over afsluiting staan? Raad ik je wel aan. Mij heeft het al een keer 4 plantjes gekost!

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Afsluiting=afzuiging
                Grow bitch! Grow!

                Comment

                Bezig...
                X