Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Strekken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Strekken?

    Korting op 420shop
    Hoi,
    Het is nu een weekje nadat ik bezig ben om voor het eerst te kweken, Maar ik zit nu met de vraag is mijn wietplantje aan het strekken? En moet ik hem overpotten (Dieper)?
    En ziet het plantje er verder goed uit?

    Bedankt!
    Attached Files

    #2
    Re: Strekken?

    Deze is idd aan het strekken, dat komt omdat die voor het raam staat, je kan beter die 40w lamp erboven hangen.

    Want volgens mij is dit dezelfde plant als die van het forumlid youngrower98.

    Comment


      #3
      Re: Strekken?

      Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
      Deze is idd aan het strekken, dat komt omdat die voor het raam staat, je kan beter die 40w lamp erboven hangen.

      Want volgens mij is dit dezelfde plant als die van het forumlid youngrower98.
      Hij zit normaal onder een tornado maar had hem effetjes voor het raam gezet voor een foto.

      Comment


        #4
        Re: Strekken?

        Ow dom van mezelf, ik heb wat verkeerd gedaan, jij bent helemaal niet younggrower98.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...800#post441800
        De eerste foto in dit bericht leek in een oogopslag nogal op de jouwe. Sorry daarvoor. *Zegt tegen zichzelf*: "Cookaap, eerst kijken, dan zeiken!"

        Maaru, je plantje is idd aan het strekken, hoe hoog heb je die tornado boven je plant hangen?

        Overpotten is nu nog niet aan te raden, het plantje heeft nog niet genoeg wortels gemaakt om zonder flinke wortelschade overgepot te worden.

        Comment


          #5
          Re: Strekken?

          Hahaha maakt niet uit . De tornado staat ongeveer op 5 cm afstand.

          Comment


            #6
            Re: Strekken?

            Dat zou wel genoeg moeten zijn, hoe dichter hoe beter natuurlijk, maar laten we het maar boven de 1cm houden.

            Ik denk dat die strek vooral in het begin ontstaan is toen de lobblaadjes net boven de grond kwamen.

            Comment


              #7
              Re: Strekken?

              Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
              Dat zou wel genoeg moeten zijn, hoe dichter hoe beter natuurlijk, maar laten we het maar boven de 1cm houden.

              Ik denk dat die strek vooral in het begin ontstaan is toen de lobblaadjes net boven de grond kwamen.
              Ja dat denk ik zelf ook, De tornado hangt er ook pas drie dagen boven.

              Comment


                #8
                Re: Strekken?

                Oww, nou dan hebben we de oorzaak te pakken.

                Succes verder!

                Comment


                  #9
                  Re: Strekken?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
                  Oww, nou dan hebben we de oorzaak te pakken.

                  Succes verder!
                  Bedankt . Maakt het verder uit dat de steel zo dun en lang is? En wordt de steel automatisch dikker?

                  Comment


                    #10
                    Re: Strekken?

                    Voor de plant zelf maakt een lange dunne steel niet uit. Alleen betekend dat dat die wat sneller kan omwaaien als je hem buiten zet.
                    Voor binnenkwekers is strek wel klote omdat je dan een flink stuk van je hoogte kwijt bent, hoogte heb je vaak wel nodig als binnen kweker.

                    Ik neem aan dat je deze plant rond midden april buiten zet?
                    Tegen die tijd is de steel wel wat dikker denk ik (deze word automatisch dikker als de plant ouder wordt ja) en kun je haar wel buiten neerzetten.

                    Comment


                      #11
                      Re: Strekken?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
                      Voor de plant zelf maakt een lange dunne steel niet uit. Alleen betekend dat dat die wat sneller kan omwaaien als je hem buiten zet.
                      Voor binnenkwekers is strek wel klote omdat je dan een flink stuk van je hoogte kwijt bent, hoogte heb je vaak wel nodig als binnen kweker.

                      Ik neem aan dat je deze plant rond midden april buiten zet?
                      Tegen die tijd is de steel wel wat dikker denk ik (deze word automatisch dikker als de plant ouder wordt ja) en kun je haar wel buiten neerzetten.
                      Ja rond midden april gaat die inderdaad naar buiten.
                      Bedankt voor je hulp!

                      Comment

                      Bezig...
                      X