Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klaar of niet klaar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klaar of niet klaar?

    Korting op 420shop
    Hey Hey

    ik ben al een tijdje bezig met mijn eerste kweek wat eiglijk een test kweek was...
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...eerste-kweek-D maar deze is meer uitgedraaid tot een deftige kweek wat bleek :p

    daarna had ik een probleem door teveel water te geven ... dit is eindelijk in orde gekomen .
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...wie-kan-helpen

    nu loop mijn bloei op zijn einde... en volg ik de trichomes goed op...
    18032014.jpg Schermafbeelding 2014-03-17 om 23.18.34.jpg in de crop kan je duidelijk zien dat er amberkleurige trichomes zijn...
    nu is mijn vraag zou ik nog even wachten of is hij snoeiklaar?

    alvast bedankt

    #2
    Re: Klaar of niet klaar?

    Ik hoop voor jou dat hij nog niet klaar is, maar indien veel amber is oogsten wel aangeraden. Veel lampen heb je er nu niet opstaan, dus veel opbrengst kun je niet verwachten + je lampen staan veel te ver! En je planten zien donker groen, indien je geen voeding wilt roken onmiddelijk stoppen met voeding al zou enkele weekjes langer indien het kan alleen maar beter zijn...

    Comment


      #3
      Re: Klaar of niet klaar?

      Oorspronkelijk geplaatst door mister frank View Post
      Ik hoop voor jou dat hij nog niet klaar is, maar indien veel amber is oogsten wel aangeraden. Veel lampen heb je er nu niet opstaan, dus veel opbrengst kun je niet verwachten + je lampen staan veel te ver! En je planten zien donker groen, indien je geen voeding wilt roken onmiddelijk stoppen met voeding al zou enkele weekjes langer indien het kan alleen maar beter zijn...
      de lampen hangen op een goeie 2 cm van de toppen... voeding krijgen ze zelfs niet... qua lampen weet ik dat ik slecht zit dit zal ik bij mijn 2de kweek veranderen eventueel hps 250w en ging ook de kast uitbreiden.

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Re: Klaar of niet klaar?

          dit kan gewoon nog niet klaar zijn .. of je hebt er 'geen' licht op hangen ..

          Comment


            #6
            Re: Klaar of niet klaar?

            Wat hierboven gezegd word er zit amper wiet op de takken
            Sorry maar deftig vind ik het niet

            Comment


              #7
              Re: Klaar of niet klaar?

              Ik zie bij mijn geinkweekje van 3watt nog meer wiet dan bij jou! Er is iets niet goed gegaan bij jou? Wat voor tijden draaien je lampen? Eerst 18/6 voor groei ( 18 aan daarna 6 uur uit) en daarna 12/12 voor bloei? Hoe lang heb je die planten nu?
              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

              Comment


                #8
                Re: Klaar of niet klaar?

                Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
                Wat hierboven gezegd word er zit amper wiet op de takken
                Sorry maar deftig vind ik het niet
                ik moet wel iets zegn dit is een plukje van onderaan de plant dit is geen top foto :p

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                IMG_9911.jpg dit is een foto van 1 van de toppen

                Comment


                  #9
                  Re: Klaar of niet klaar?

                  Als ik dit (topje) zie kan het bovenin ook nooit veel soeps wezen.
                  Maar waar is de rest van het verslag of moet ik naar de opticien want ik zie maar 1 post?
                  Laar die hoofdtoppen is zien dan

                  Comment

                  Bezig...
                  X