Mannetje of vrouwtje?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ezdeez1
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Mar 2014
    • 12

    #1

    Mannetje of vrouwtje?

    Korting op 420shop
    Hoi hoi,
    Kan iemand mij helpen want ik weet niet zeker of mijn plantje een mannetje of vrouwtje is..

    Bedankt!
    Attached Files
  • thugz
    Amazing Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4284

    #2
    Re: Mannetje of vrouwtje?

    meende da nu??
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment

    • Kill3r008
      Son of the Bong
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 431

      #3
      Re: Mannetje of vrouwtje?

      ga eerst maar eens lezen

      Comment

      • Cookaap
        Elite Grower
        • Dec 2011
        • 2730

        #4
        Re: Mannetje of vrouwtje?

        Ik blijf dat parallel aan de waterpas kweken echt knap vinden.

        Comment

        • Amili
          Son of the Bong
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2010
          • 418

          #5
          Re: Mannetje of vrouwtje?

          Oorspronkelijk geplaatst door ezdeez1
          Hoi hoi,
          Kan iemand mij helpen want ik weet niet zeker of mijn plantje een mannetje of vrouwtje is..

          Bedankt!
          In het forum staat ontzettend veel informatie, ik raad je aan de search functie te gebruiken...
          ik typ in: geslacht> dan vind ik deze http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...light=geslacht

          Een wiet plant blijft GROEIEN zolang hij zn 18 uur licht krijgt.
          en plant gaat pas BLOEIEN als hij 12 uur licht krijgt.
          Een cannabis gaat zijn geslacht pas laten zien als hij gaat bloeien.

          Tenzij jij een auto flower plant mocht hebben dan gaat hij ook bloeien op 18 uur licht.

          Wat is je doel met deze plant en zoek daarop.

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Mannetje of vrouwtje?

            En dat die grond ook gewoon zo blijft hangen in die pot heh...?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • shivaman
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2012
              • 905

              #7
              Re: Mannetje of vrouwtje?

              Jah.. het blijft toch kunstig hoe mensen ze uit de muur laten groeien.....
              Shivaman-s-Amnesia-scrogg

              Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
              (running)

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: Mannetje of vrouwtje?

                Met andere woorden nee het is niet zichtbaar NU of het een man of vrouw is

                Gr
                God was never on your side..

                Comment

                • hellraiser666
                  Stekje
                  Nieuw Lid
                  • Mar 2014
                  • 8

                  #9
                  Re: Mannetje of vrouwtje?

                  Hallo allemaal,
                  Ik heb gister mijn plantjes getopt en nu een dag later komen er bij twee plantjes een soort bolletjes te voorschijn op de plaats waar de topjes zaten en bij èèn zelfs eronder ook.
                  Zijn dat mannetjes ondanks dat ze op 18/6 staan of zijn het wellicht hemo's?
                  Ik ben lichtelijk verbaast eigenlijk dus hoop dat iemand het weet.

                  Met vriendelijke groeten.

                  Comment

                  • shivaman
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2012
                    • 905

                    #10
                    Re: Mannetje of vrouwtje?

                    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                    (running)

                    Comment

                    • thugz
                      Amazing Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 4284

                      #11
                      Re: Mannetje of vrouwtje?

                      idd om van te schrijen
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment

                      • Cookaap
                        Elite Grower
                        • Dec 2011
                        • 2730

                        #12
                        Re: Mannetje of vrouwtje?

                        Plaats eens een duidelijle foto van die balletjes

                        Comment

                        • hellraiser666
                          Stekje
                          Nieuw Lid
                          • Mar 2014
                          • 8

                          #13
                          Re: Mannetje of vrouwtje?

                          PIC_0014.jpgPIC_0016.jpgPIC_0018.jpgPIC_0019.jpgPIC_0020.jpgPIC_0021.jpg

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Ik hoop dat je wat aan de foto's heb want kan geen macro maken met dit ding, alvast bedankt voor de moeite.

                          met vriendelijke groet

                          Comment

                          • Shiva Ketama
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2014
                            • 867

                            #14
                            Re: Mannetje of vrouwtje?

                            Daar zie je de kloten van,
                            Mannelijkheden ga je het rapst zien. Zijn soort balletjes aan steel die uiteindelijk open gaan.
                            Vrouwelijkheden zijn gelijk een druppel water met de bolle kant aan de plant, aan de andere kant komen 2 witte haren uit.

                            download.jpgBron: www.rollitup.org
                            Die stipules hebben zowel vrouw als man

                            Comment

                            • Cookaap
                              Elite Grower
                              • Dec 2011
                              • 2730

                              #15
                              Re: Mannetje of vrouwtje?

                              Ik zie er eigenlijk niks van, kun je ook foto's sturen waar er is scherp gesteld op de plant zelf?
                              Maar reken maar op mannelijk ballen helaas.

                              Heb je maar 1 plant?

                              Comment

                              Bezig...