Beginner

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Mrcorona
    Advanced Stoner
    Member
    • Apr 2014
    • 51

    #1

    Beginner

    Korting op 420shop
    Complete kweektent bestaat uit:
    • Mammoth Classic 90
    • ELT 250W - Philips Son-tPia Lamp - Spiegelkap
    • S-Vent Buisventilator TT125
    • Can1500PL koolstoffilter
    • Alu4u Ø127mm 2meter
    • 2x Slangklem Ø60-165mm
    • Hortilab Hortimeter Basic
    • BLT Clip-Fan 2 stenden incl voet 18cm
    • Cli-Mate Fan Controller + Thermostaat 1000W
    • 2x A Kwaliteit KAbel 3x1,5mm 2meter met stekker
    • VMVL Kabel Wit 3x1,0mm 2meter
    • Eurotech Analoog
    • Victor Ketting 2meter
    • 4x S-Haak 40x11mm


    Is dit in orde om te beginnen of ? en welke potten, grond en voeding heb ik nodig ik ga beginner met autoflower mvg Mrcorona
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: Beginner

    is in orde!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • Mrcorona
      Advanced Stoner
      Member
      • Apr 2014
      • 51

      #3
      Re: Beginner

      weet je toevallig voeding potten en grond ? nogmaals bedankt

      Comment

      • hatsijoe
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 321

        #4
        Re: Beginner

        Plagron heeft goeie... Ik heb lightmix

        Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

        Comment

        • hatsijoe
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Dec 2013
          • 321

          #5
          Re: Beginner

          Ik ga volgende x smartpotten gebruiken... En ik heb canna voeding... Maar is allemaal te lezen hier... Suc 6

          Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

          Comment

          • Mrcorona
            Advanced Stoner
            Member
            • Apr 2014
            • 51

            #6
            Re: Beginner

            hoeveel liter moeten de potten hebben ?

            Comment

            • hatsijoe
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Dec 2013
              • 321

              #7
              Re: Beginner

              Ligt eraan hoeveel planten je wilt of past in je tentie

              Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

              Comment

              • Mrcorona
                Advanced Stoner
                Member
                • Apr 2014
                • 51

                #8
                Re: Beginner

                ik dacht aan 2 om te beginnen ? :p

                kan ik die light mix mengen met cocos van plagron een zak van 50ltr ?

                Comment

                • hatsijoe
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2013
                  • 321

                  #9
                  Re: Beginner

                  1. 2 plantjes... Welk zaad... Afmeting tent...

                  2. Geen idee

                  3. K zou gewoon ff lekker snuffellen hiero

                  Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                  Comment

                  • Mrcorona
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Apr 2014
                    • 51

                    #10
                    Re: Beginner

                    1. autoblueberry tent : 90x90x160
                    2. wrs ga ik er hydrokorrels bij doen voor het absorberen van water
                    3. hoe zit het met voeding ? wanneer moet ik wat doen en hoe moet ik het doen en wat voor water moet het zijn?

                    nogmaals bedankt en sorry voor de vele domme vrage maar je moet ergens beginnen

                    Comment

                    • hatsijoe
                      Bong Master
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2013
                      • 321

                      #11
                      Re: Beginner

                      Als je google intypt: voeding wietplant... Kom je heel ver... En met die hydro korrels kan wel volgens mij, maar weet nie of goed is ofzo zeg maar... Maar ook als je op google intypt: hydrokorrels wietplant kom je al verder.... Domme vragen bestaan niet volgens mij... Maar is allemaal makkelijk te vinden de info... :thumbup:

                      Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                      Comment

                      • Mrcorona
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Apr 2014
                        • 51

                        #12
                        Re: Beginner

                        Ok bedankt !

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #13
                          Re: Beginner

                          Geen aluminium slang, maar de combideck slang nemen.
                          Die S-vent is niet sterk genoeg om veel lucht door een filter te trekken.
                          Plus het is een HPS lamp. Ik schakel HPS áltijd met een relais.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • Mrcorona
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Apr 2014
                            • 51

                            #14
                            Re: Beginner

                            heb daar momenteel geen geld voor gaat het lukken met deze setup voor de eerste oogst ?

                            Comment

                            • Smowkie
                              Elite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2011
                              • 2684

                              #15
                              Re: Beginner

                              Ik zou een schakelkast met timer ingebouwt kopen, dan ben je al een klein beetje zekerder dat je hok niet afbrand een blusser bij de hand is ook geen overbodige luxe, op veiligheid hoef je niet te besparen...

                              Ivm je potten zou ik voor 11 liters gaan, als je plaats hebt voor grotere kan dit ook uiteraard !

                              Verder veel succes ermee man .

                              Comment

                              Bezig...