Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tent is aangekomen !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tent is aangekomen !

    Korting op 420shop
    Mijn tent is eindelijk aangekomen willen jullie even kijken naar de setup, en zeggen wat ik eventueel moet aanpassen mvg MrCorona !





    IMG_0106[1].jpg IMG_0114[1].jpg

    IMG_0115[1].jpg IMG_0116[1].jpg

    IMG_0117[1].jpg

    #2
    Re: Tent is aangekomen !

    Cool!

    Belangrijkste is dat jij er blij mee bent toch! Had je nou al plantjes ook?
    Rough! Rough! Arrrr..

    Comment


      #3
      zaadjes zijn besteld dus nog even geduld vanaf dat ik ga ontkiemen zal ik een topic posten
      Last edited by Silas; 16 April 2014, 04:41.

      Comment


        #4
        Re: Tent is aangekomen !

        Lol dat ging niet goed, ....

        Maar ziet er goed uit toch?! Je lucht inlaat, frisse lucht is verzorgd? En ik zie geen temperatuur voelertje, of ik zie m over het hoofd? Maar als je gewoon een 2 standen fan heb dan is dat perfect hoor. Mis je niks aan die voeler. Anders even zorgen dat ie in de schaduw hangt d.m.v. een dakje van karton of verzin maar iets.

        Dat was m ongeveer..

        Rest me te zeggen heel veel plezier met je nieuwe speelgoed! En dat je maar grote oogsten mag krijgen
        Last edited by dr00p; 15 April 2014, 23:58.
        Rough! Rough! Arrrr..

        Comment


          #5
          Re: Tent is aangekomen !

          bedankt zal ik zeker doen !

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          en heb een 2 standen fan :p temperatuur voelertje ligt op de tent en het aanvoel ding hangt erin :p

          Comment


            #6
            Re: Tent is aangekomen !

            Potten en aarde? Vergeet vooral niet die schotels die je onder een pot schuift, anders is straks je hele vloer/bodem zeiknat..

            Luchtbevochtiger misschien?

            Groetjes,
            Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

            Mike's 5x special kush #1 (RQS)

            Comment


              #7
              Re: Tent is aangekomen !

              Heb je ook slangenklemmen gebruikt voor de montage van slang op filter ?
              Die montage is vrij belangrijk, een kiertje van een mm en je gaat lucht langs het filter trekken, in plaats van erdoor.

              Fans nooit op de plantjes of op de lamp richten. Die kun je omhoog richten of op de zijkant bijvoorbeeld om circulatie te krijgen.
              Zorg dat-ie goed vast zit, het zal niet de eerste keer zijn dat zo'n k_fan naar beneden flikkert.

              Maarre..een nieuw topic, dusse, wat heb je gekocht, wat heb je allemaal staan ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Tent is aangekomen !

                ga ik zaterdag doen en bedankt ik leer elke keer bij :p

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                en jaa slangenklemmen zijn aanwezig en hebben ze zeer goed vanstgehangen zodat ie niet naar beneden valt :p zal straks een nieuw topic maken !


                En om oven meer info te geven zaadjes komen morge aan mag ze gaan halen in de post

                Comment


                  #9
                  Re: Tent is aangekomen !

                  Wat Q al zei, wat komt er allemaal in?
                  Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

                  Mike's 5x special kush #1 (RQS)

                  Comment


                    #10
                    Re: Tent is aangekomen !

                    kijk naar mijn topics en dan beginner daar staat de tent op :p

                    of bedoel je welke plantjes en aarde enzo? :p

                    Comment


                      #11
                      Re: Tent is aangekomen !

                      Welk medium?
                      Hoeveel L/potten ?
                      Welk zaad?
                      Eventueel telefoonnummer van een leuke vriendin ?
                      Dat bedoelen ze ......
                      grtz en succes
                      Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: Tent is aangekomen !

                        ik heb mix van autoflower soorten besteld met oa white widow, blueberry, northern light, lemon skunk en automatic AK

                        voor potten dacht ik aan 11l potten want het zijn autoflowers maar zou ik groter gaan als ik kan ?

                        en medium?

                        mvg MrCorona

                        Comment


                          #13
                          Re: Tent is aangekomen !

                          Ik ben geen voorstander van TENTEN heb het geprobeerd maar kwam erachter dat je zowel de tent als de kamer waar de tent instaat allebei qua temp moet reguleren, dan waarom niet een hok bouwen?

                          Comment


                            #14
                            Re: Tent is aangekomen !

                            weet ik niet vind tent persoonlijk gemakkelijker :p

                            Comment


                              #15
                              Re: Tent is aangekomen !

                              Lol @ Reiko Zie ik ook wel zitten ja! Zeker met dat lekkere weer!!

                              En @ Groftick Ik begon er zelf ook mee. Maar ben er inderdaad ook wel van terug gekomen. Een tent. Inderdaad de klimaat, maar in mijn geval ook het verduisteren. Als inlaat an die grote flappen aan de zijkant wat helemaal niet werkt.. Hij heb dus ook altijd in een andere kast gestaan. (..) En het is best wel een gevaarte.

                              Anderzijds is het opzich niet een heel slecht of zelfs dure oplossing. De kleinere tenten doel ik dan op, voor 1, hooguit 2 lampen. Ben ondertussen wel overtuigd dat met een cooltube de ventilator op de tent eigenlijk de enigste logische manier van werken gebruiken is. Zoals tie bedoeld is dus.. (lol , al doe ik dat zelf niet.. )
                              Rough! Rough! Arrrr..

                              Comment

                              Bezig...
                              X