Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Informatie Autoflower Planten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Informatie Autoflower Planten

    Korting op 420shop
    hey iedereen ik heb alle benodigdheden voor een planten van een autoflower plantje graag zou ik er meer over willen wete ?


    - aantal lichturen ( beste oplossing ik weet dat het niet uitmaakt omdat ze zelf in bloei gaan maar wat is het beste )

    - wanneer voeding geven en ik ga all mix grond gebruiken

    - hoeveel de temperatuur moet zijn in mijn tent

    - hoe ik een zaadje perfect moet ontkiemen of meer uitleg of het moet of niet


    bedankt mvg MrCorona

    #2
    Re: Informatie Autoflower Planten

    Ik heb geen idee. Nul ervaring met autoflowers binnen.

    Maar die informatie zal toch, om te beginnen, wel op de website van de zaadbank van waar je ze vandaan hebt, staan?

    Als je voorbemeste aarde gebruikt dan heb je z.g.a. geen extra voeding nodig. Iemand anders zal me vast verbeteren, maar zeker de eerste 5 weken van je bloei (en 2, 3 weken groei) niet. En anders kan ik je de start pakketjes van Bio-Bizz aanraden. Veel voor weinig.

    Hoeveel licht weet ik niet. Maar las net ergens dat 15/9 goed werkte voor iemand i.c.m. AF. Toch een paar autoflower verslagen zoeken en lezen op t forum ben ik bang Dan weet je hoe ze daaraan komen.

    En temperatuur is dat anders voor AF dan 26-, 27 graden? Dan staat dat toch zeker op de zaad fabrikant's website?!

    Zaden kun je eventueel direct in de allmix in de uiteindelijke pot doen. Geen gezeur met voorkiemen of overpotten, dat is niet nodig met zaad. Mocht je vrouwelijke nemen, wat een hoop autoflowers geloof ik zijn..
    Rough! Rough! Arrrr..

    Comment


      #3
      Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

      Comment


        #4
        Re: Informatie Autoflower Planten

        - aantal lichturen Met 15/9 heb ik de beste resultaten.

        - wanneer voeding geven en ik ga all mix grond gebruiken Zodra ze wat lichter van kleur worden. Zal in de praktijk na zo'n 6 weken zijn.

        - hoeveel de temperatuur moet zijn in mijn tent

        - hoe ik een zaadje perfect moet ontkiemen of meer uitleg of het moet of niet Dag tussen nat keukenpapier of in glas water. Daarna de grond in, in de eindpot.
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

        Comment


          #5
          Re: Informatie Autoflower Planten

          Helemaal niet bij stil gestaan maar Gamm's aanvulling is top: Inderdaad niet alleen maar na een x aantal weken (6 of 8) - wanneer je voorbemeste voeding op is (zal raken) - ineens bij gaan voeden, maar kijken wat de plant zegt (wanneer die lichter (valer) gaat worden).

          http://www.growshopalien.com/blog/wi...-geven-deel-4/

          Ik vond bovenstaande handreiking erg mooi beschrijven wat de plant je verteld. (Al heb ik dit soort dingen zelf wel 1000 keer gelezen en valt t kwartje pas na in de praktijk meemaken/toepassen.)

          Succes!
          Rough! Rough! Arrrr..

          Comment

          Bezig...
          X