Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet knippen en drogen

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Wiet knippen en drogen

    even een vraagje: Ik heb wiet die al sinds oktober vorig jaar uithangt voor te drogen en te knippen. Nou is de wiet wel al droog (ja duhh) maar kan ik hier nog iets mee? het heeft in een ruimte gehangen die ook in de winter vrij koud wordt enzo. Luchtvochtigheid weet ik niet precies maar ze zien er niet verrot uit.
    Kan ik van deze wiet nog bijvoorbeeld cake maken? Het waren ook hele kleine minitoppen en ik was maar met 1 vriend van me aan het knippen en de rest van de planten hebben we wel gedaan alleen deze toppen waren zo mini dat ik het niet de moeite waard vond om te knippen.2014-04-30 15.26.15.jpg2014-04-30 15.26.11.jpg
    dus wie kan me vertellen of dit nog een beetje lekkere wiet zal zijn en of er nog wat van te maken valt?
    1e foto met flits, andere zonder

    Comment


      Re: Wiet knippen en drogen

      K zou m beetje knippen...& dan n topje vergruizen tussen je vingers in n vloeitje

      Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

      Comment


        Re: Wiet knippen en drogen

        Heb op het moment 3 plantjes op zijn kop hangen, zondag zijn ze omgegaan. Ik lees dat mensen hun toppen regelmatig een keer inspecteren op toprot etc, maar ik lees ook dat licht het thc proces kan verstoren? Na hoeveel dagen of iets kun je je toppen controleren?
        Grow bitch! Grow!

        Comment


          Re: Wiet knippen en drogen

          Hee giel.

          Als je goed leest beschrijven verscheidene mensen al in dit topic dat licht inderdaad schade brengt aan de thc. Maar das alleen probleem bij langdradig blootstellen. Als je gewoon af en toe het licht aanzet om te kijken is dit geen enkel probleem. Het is ook zo moeilijk om toprot te zoeken in een donkere ruimte hahaha !

          Suc6 verder!

          Comment


            Re: Wiet knippen en drogen

            Ok bedankt weedfan! Ik vermoede al zoiets maar wilde het toch graag even bevestigd hebben. Dan gaan we vanavond maar eens mooi op inspectie!
            Grow bitch! Grow!

            Comment


              Re: Wiet knippen en drogen

              hello,

              ik ben op zoek naar een fijn wietschaartje..zo`n eenoogschaar zoals onderstaande foto of een schaar met veer..
              schaar.jpg

              ik heb al een paar winkels bezocht maar kan zo`n kreng nergens vinden..online bestellen en 6 euro verzendkosten betalen voor zo`n schaartje vind ik een beetje onzin..

              wie weet in welke winkel ik zo`n schaartje kan kopen?

              alvast bedankt

              ROEG!

              Comment


                Re: Wiet knippen en drogen

                In de growshop

                Comment


                  Re: Wiet knippen en drogen

                  Hobby winkel, naai winkel ?

                  Comment


                    Re: Wiet knippen en drogen

                    Waarom in transparante Weck potten bewaren als licht THC afbreekt?
                    Baas in eigen brein.

                    Comment


                      Re: Wiet knippen en drogen

                      Weckpotten sluiten goed de lucht af, dus de geur komt ook niet vrij. Wiet bewaard lang, glas is niet poreus ed....
                      Zet die potten gewoon in het donker, probleem opgelost toch...
                      Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                      Jack Herer in scrog
                      The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

                      Comment


                        Re: Wiet knippen en drogen

                        Ok
                        Baas in eigen brein.

                        Comment


                          Re: Wiet knippen en drogen

                          Stukje toprot verwijderd dus meteen maar de hele top afgeknipt. Dit is m'n eerste keer knippen. Moet ik korter?

                          Baas in eigen brein.

                          Comment


                            Re: Wiet knippen en drogen

                            Het is maar net wat jezelf wilt, ik vind de wiet altijd het lekkerst met zo min mogelijk blad.
                            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                            Comment


                              Re: Wiet knippen en drogen

                              Ok maar jij zou hem nog wat korter doen?
                              Baas in eigen brein.

                              Comment


                                Re: Wiet knippen en drogen

                                Ikzelf wel ja
                                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                                Comment

                                Bezig...
                                X