Beginners foutje?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • weedjes
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Apr 2014
    • 3

    #1

    Beginners foutje?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik ben sinds kort begonnen met een klein kweekje thuis. Voorheen deed ik jaarlijks 2 plantjes in mijn tuin.
    Nu heb ik een mooi tentje gekocht Pro120 met een 600 watt lamp en een luchtfiltersysteem. Allemaal prima.
    Ik heb de tijden van de lamp verkeerd begrepen en kan mij zelf wel voor mijn kop slaan....
    Dus ik doe een beroep aan mijn mede kwekers of mijn kweekje nog te redden is?
    Ik heb de plantjes als stekje 8 april in 11 literbakken gezet en onder de lamp gezet 12/12...
    de planten groeide prachtig en zijn super gezond... Nu ben ik er inmiddels achter dat ik de tijd verkeerd ingesteld had.. en dat 12/12 voor de bloei is.
    Inmiddels beginnen ze al toppen te krijgen. Is er een mogelijkheid om te redden?
    De plantjes hebben best wel hoogte kunnen krijgen ong 1 meter en redelijke stam, maar nooit kunnen ze de dikke vette toppen dragen.
    Is er iets dat ik kan doen om mijn plant weer in de groeifase te krijgen?

    alvast bedankt!
  • hatsijoe
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Dec 2013
    • 321

    #2
    Re: Beginners foutje?

    Nee man! Chilll! Stuur eerst ffies wat fotootjes! Nix aan de hand

    Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

    Comment

    • reiko
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Sep 2010
      • 455

      #3
      Re: Beginners foutje?

      Nope, ik zou ze afbloeien zoals ze nu zijn , als je ze nu terug op 18/6 zal zetten zal je plant gaan stressen.
      IK zou het niet doen ! gewoon op 12/12 blijven.
      Eigenlijk heb je geen grote fout gemaakt, hier zijn genoeg kwekers die geen voorgroei geven en ze direct op 12/12 zetten.
      No panic, volgende keer zal je deze fout niet meer maken.
      grt
      Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

      Comment

      • weedjes
        Zaadje
        Nieuw Lid
        • Apr 2014
        • 3

        #4
        Re: Beginners foutje?

        Hahaha. Je hebt gelijk. Maar heeft me een hoop geld gekost om te beginnen met deze hobby toch?

        Hier een paar foto's. Ze zijn iets hangeriger dan normaal hoor dat komt omdat ik 1 dag geen water heb kunnen geven dat trekt wel weer bij.

        Het is BTW super silver haze.
        Attached Files

        Comment

        • Weedjewel
          Special member
          Lucky Member
          • Nov 2010
          • 808

          #5
          Re: Beginners foutje?

          Komt allemaal goed!

          Comment

          • dr00p
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2014
            • 289

            #6
            Re: Beginners foutje?

            Komt idd echt helemaal goed.

            Recht zo die gaat!
            Rough! Rough! Arrrr..

            Comment

            • FlintStoned
              Banned
              • Oct 2012
              • 5580

              #7
              Re: Beginners foutje?

              Idd gewoon doorgaan op 12/12, reveggen kost onder een lamp te veel stroom en tijd.

              Comment

              • stafford
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 2382

                #8
                Re: Beginners foutje?

                Gewoon doorlaten gaan met bloeien,zo klein zijn ze nou ook weer niet.
                komt helemaal goed

                Comment

                • weedjes
                  Zaadje
                  Nieuw Lid
                  • Apr 2014
                  • 3

                  #9
                  Re: Beginners foutje?

                  Tnxx! pak van mijn hart!

                  Comment

                  • Smowkie
                    Elite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2011
                    • 2684

                    #10
                    Re: Beginners foutje?

                    Ziet er toch goed uit? Ze zijn nog erg doorgegroeid in ieder geval, met sommige soortjes haal je dit resultaat niet als je op 12 start :p
                    Er is nog niets verloren , doe zo verder ..

                    Comment

                    • hatsijoe
                      Bong Master
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2013
                      • 321

                      #11
                      Re: Beginners foutje?

                      Kijken of t dikke vette toppen worden

                      Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                      Comment

                      Bezig...