Ik weet het niet

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Mrcorona
    Advanced Stoner
    Member
    • Apr 2014
    • 51

    #1

    Ik weet het niet

    Korting op 420shop
    Wou even weten waarom de linske scheef gaat en de rechtste

    image.jpgimage.jpg
    Attached Files
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Ik weet het niet

    Omdat je lamp te hoog hangt ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Mrcorona
      Advanced Stoner
      Member
      • Apr 2014
      • 51

      #3
      Re: Ik weet het niet

      heb ze op 35cm gehangen van de grond in de pot

      Comment

      • shivaman
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2012
        • 905

        #4
        Re: Ik weet het niet

        Issie met het helmpje op bovengekomen ?? Dan ziet ie ook niet veel en gaat ie strekken... Volgens mij hangt er namelijk nog wat aan een blaadje...
        Shivaman-s-Amnesia-scrogg

        Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
        (running)

        Comment

        • Mrcorona
          Advanced Stoner
          Member
          • Apr 2014
          • 51

          #5
          Re: Ik weet het niet

          jaa hij is zo bovengekomen en die andere is er langs de zijkant aangekomen gaat het helmpje er ng afvallen bij de linkske ? mvg

          Comment

          • shivaman
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jul 2012
            • 905

            #6
            Re: Ik weet het niet

            Denk dat ie er al vanaf valt als je er tegenaan blaast.. Of morgen.. En Anders lekker laten zitten.. Zeker geen geweld gebruiken
            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

            Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
            (running)

            Comment

            • Mrcorona
              Advanced Stoner
              Member
              • Apr 2014
              • 51

              #7
              Re: Ik weet het niet

              ok doe ik valt er nog niet af maar ik zal even wachten van wanneer moet ik de lamp hoger hangen ?

              Comment

              • jor74
                Expert Stoner
                • Jan 2014
                • 96

                #8
                Re: Ik weet het niet

                Hij groeit gewoon als een speer iets scheef.... Je kunt haar in bedje toestoppen door opnieuw in de grond te zetten, beetje aandrukken (niet TE) succes

                Comment

                • Mrcorona
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Apr 2014
                  • 51

                  #9
                  Re: Ik weet het niet

                  ik heb het gedaan en nu staat hij recht heb het rustig gedaan en nu afwachten alvast dikke merci aan iedereen dat gereageerd heeft !

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Ik weet het niet

                    Oorspronkelijk geplaatst door Mrcorona
                    heb ze op 35cm gehangen van de grond in de pot
                    En dat is de juiste hoogte voor jouw lamp ?
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • Mrcorona
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Apr 2014
                      • 51

                      #11
                      Re: Ik weet het niet

                      250w son-t pia lamp

                      Comment

                      • EL Guerilliero
                        Advanced Grower
                        • Nov 2012
                        • 1090

                        #12
                        Re: Ik weet het niet

                        makkelijk 10 cm te ver er vanaf :p

                        (oh las ff over 'van de grond in de pot) .. beter reken en verkondig je de afstand tussen planttop en lamp .. anywho dat is dus ongeveer 25 cm dacht ik

                        Comment

                        Bezig...