Ik weet het niet
Collapse
X
-
Re: Ik weet het niet
Issie met het helmpje op bovengekomen ?? Dan ziet ie ook niet veel en gaat ie strekken... Volgens mij hangt er namelijk nog wat aan een blaadje...Comment
-
Re: Ik weet het niet
Denk dat ie er al vanaf valt als je er tegenaan blaast.. Of morgen.. En Anders lekker laten zitten.. Zeker geen geweld gebruiken
Comment
-
Re: Ik weet het niet
makkelijk 10 cm te ver er vanaf :p
(oh las ff over 'van de grond in de pot) .. beter reken en verkondig je de afstand tussen planttop en lamp .. anywho dat is dus ongeveer 25 cm dacht ikComment





Comment