Mannelijk of vrouwelijk?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Protype
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2014
    • 27

    #1

    Mannelijk of vrouwelijk?

    Korting op 420shop
    Ik weet dat er veel topics zijn over hoe je ziet wanneer het een mannetje of een vrouwtje is... Maar toch nog even deze topic

    Ik weet hoe je het verschil kan zien, maar mijn plantjes zijn nu 6-7 weken oud en zijn al ongeveer een halve meter groot, kan dit dat ik nog altijd niet zie welke mannetjes of vrouwtjes zijn?
    Er groeien nog geen ballen aan, dus verwacht ik vrouwtjes... Ik dacht nochtans dat het een mix was dus allemaal vrouwtjes zou me verwonderlijk lijken

    Jullie mening?
    09_06_14(1).jpg 09_06_14(2).jpg 09_06_14(3).jpg 09_06_14(4).jpg 09_06_14(5).jpg 09_06_14(6).jpg

    Groeten
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: Mannelijk of vrouwelijk?

    Deze plantjes zijn nog niet geslachtsrijp, je kunt het nog niet zien dus.

    Comment

    • Wietefras
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2013
      • 4374

      #3
      Re: Mannelijk of vrouwelijk?

      Tegen de tijd dat je in de toppen bloei ziet staan de planten echt in bloei. Dat duurt wel even. Je ziet vaak eerder ergens halverwege de plant al wat voorbloei in de "oksels" van een internode.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment

      • DenSchimmige
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2013
        • 1132

        #4
        Re: Mannelijk of vrouwelijk?

        Mja ook iets waar ik laatst mee heb zitten kloten

        Maar ik kan je 1 ding zeker zeggen. als ze in bloei gaan zal de man dit veel eerder laten zien.
        en tegen de tijd dat ze hun stuifmeel gaan verliezen ben je er al vast een paar keer bij geweest om ze weg te halen
        If life keeps putting you down, You better stay high

        Comment

        • Protype
          Senior Stoner
          Member
          • Apr 2014
          • 27

          #5
          Re: Mannelijk of vrouwelijk?

          Okéj dan wacht ik wel nog even maar controleer ze sowieso elke dag
          Ik dacht gewoon dat het wat abnormaal was met dat ze al bijna 2 maand aan het groeien zijn

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Mannelijk of vrouwelijk?

            Mannetje/vrouwtje ga ik niks over zeggen, behalve een verwijzing naar het topic dat heel duidelijk uitlegt en laat zien dmv foto's wat het verschil is : MANNETJE/VROUWTJE TOPIC.
            En als je nou eens verteld wat voor plantje je hebt, dan kan men wat meer zeggen of die groeitijd normaal is of niet.

            Als het geen autoflowers zijn, gaan ze pas bloeien als de lichturen naar 12 gaan.
            Da's in september en dat is normaal.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Wietefras
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2013
              • 4374

              #7
              Re: Mannelijk of vrouwelijk?

              Ze staan al 6 a 7 weken, dan was ik er maar vanuit gegaan dat het geen autoflowers zijn.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment

              • Protype
                Senior Stoner
                Member
                • Apr 2014
                • 27

                #8
                Re: Mannelijk of vrouwelijk?

                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                Mannetje/vrouwtje ga ik niks over zeggen, behalve een verwijzing naar het topic dat heel duidelijk uitlegt en laat zien dmv foto's wat het verschil is : MANNETJE/VROUWTJE TOPIC.
                En als je nou eens verteld wat voor plantje je hebt, dan kan men wat meer zeggen of die groeitijd normaal is of niet.

                Als het geen autoflowers zijn, gaan ze pas bloeien als de lichturen naar 12 gaan.
                Da's in september en dat is normaal.
                Het zijn geen autoflowers... maar ik heb ze te vroeg gezet denkik, de planten zijn nu al 50-60cm en gaan dus nog heel wat groeien, ze staan wel maar in potten van 10-30l hopelijk belemmert dat de groei wat

                Indien ze te groot worden kan ik ze gemakkelijk bijknippen zeker?
                Of zou ik ze eind juli al smorgens buiten zetten en 'savonds terug binnen zodat ze 12-12 staan en kunnen bloeien?
                Last edited by Protype; 11 June 2014, 06:57.

                Comment

                Bezig...