Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mannelijk of vrouwelijk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mannelijk of vrouwelijk?

    Korting op 420shop
    Ik weet dat er veel topics zijn over hoe je ziet wanneer het een mannetje of een vrouwtje is... Maar toch nog even deze topic

    Ik weet hoe je het verschil kan zien, maar mijn plantjes zijn nu 6-7 weken oud en zijn al ongeveer een halve meter groot, kan dit dat ik nog altijd niet zie welke mannetjes of vrouwtjes zijn?
    Er groeien nog geen ballen aan, dus verwacht ik vrouwtjes... Ik dacht nochtans dat het een mix was dus allemaal vrouwtjes zou me verwonderlijk lijken

    Jullie mening?
    09_06_14(1).jpg 09_06_14(2).jpg 09_06_14(3).jpg 09_06_14(4).jpg 09_06_14(5).jpg 09_06_14(6).jpg

    Groeten

    #2
    Re: Mannelijk of vrouwelijk?

    Deze plantjes zijn nog niet geslachtsrijp, je kunt het nog niet zien dus.

    Comment


      #3
      Re: Mannelijk of vrouwelijk?

      Tegen de tijd dat je in de toppen bloei ziet staan de planten echt in bloei. Dat duurt wel even. Je ziet vaak eerder ergens halverwege de plant al wat voorbloei in de "oksels" van een internode.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Re: Mannelijk of vrouwelijk?

        Mja ook iets waar ik laatst mee heb zitten kloten

        Maar ik kan je 1 ding zeker zeggen. als ze in bloei gaan zal de man dit veel eerder laten zien.
        en tegen de tijd dat ze hun stuifmeel gaan verliezen ben je er al vast een paar keer bij geweest om ze weg te halen
        If life keeps putting you down, You better stay high

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Mannelijk of vrouwelijk?

            Mannetje/vrouwtje ga ik niks over zeggen, behalve een verwijzing naar het topic dat heel duidelijk uitlegt en laat zien dmv foto's wat het verschil is : MANNETJE/VROUWTJE TOPIC.
            En als je nou eens verteld wat voor plantje je hebt, dan kan men wat meer zeggen of die groeitijd normaal is of niet.

            Als het geen autoflowers zijn, gaan ze pas bloeien als de lichturen naar 12 gaan.
            Da's in september en dat is normaal.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Mannelijk of vrouwelijk?

              Ze staan al 6 a 7 weken, dan was ik er maar vanuit gegaan dat het geen autoflowers zijn.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #8
                Re: Mannelijk of vrouwelijk?

                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Mannetje/vrouwtje ga ik niks over zeggen, behalve een verwijzing naar het topic dat heel duidelijk uitlegt en laat zien dmv foto's wat het verschil is : MANNETJE/VROUWTJE TOPIC.
                En als je nou eens verteld wat voor plantje je hebt, dan kan men wat meer zeggen of die groeitijd normaal is of niet.

                Als het geen autoflowers zijn, gaan ze pas bloeien als de lichturen naar 12 gaan.
                Da's in september en dat is normaal.
                Het zijn geen autoflowers... maar ik heb ze te vroeg gezet denkik, de planten zijn nu al 50-60cm en gaan dus nog heel wat groeien, ze staan wel maar in potten van 10-30l hopelijk belemmert dat de groei wat

                Indien ze te groot worden kan ik ze gemakkelijk bijknippen zeker?
                Of zou ik ze eind juli al smorgens buiten zetten en 'savonds terug binnen zodat ze 12-12 staan en kunnen bloeien?
                Last edited by Protype; 11 June 2014, 06:57.

                Comment

                Bezig...
                X