Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

growtent spaarlamp plug&grow 125

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    growtent spaarlamp plug&grow 125

    Korting op 420shop
    is het goed zo ?IMG_0876.jpg

    #2
    Re: growtent spaarlamp plug&grow 125

    je 4 plantjes voor aan zijn veel te hard gestrekt. Ik ben geen kenner natuurlijk ben ook met me eerst kweekje bezig. Maar heb al aardig wat topics gelezen en daar kan ik uit verstaan dat je lamp/lampen te ver weg hangen van je plantjes want ze zijn te gestrekt.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...light=gestrekt <=== bv dit is iemand waarbij zijn plantjes ook te gestrekt is en bij u is het veel erger de ervaren kwekers zullen je wel wat helpen denk ik met uitleg hoe het komt en wat je nog kan doen als dit nog te redden is maar ik zou beginnen met de lampen veel dichter bij je planten te hangen en en ik zou ook de planten dieper begraven tot aan de lobblaadjes of hoe je dat noemt naam effen vergeten maar persoonlijk denk ik dat je 4 voorste plantjes niet meer te redden zijn

    Comment


      #3
      Re: growtent spaarlamp plug&amp;grow 125

      ze zijn allemaal zo geweest de eerste 4 zijn nog maar 1week oud ongeveer en men lamp hangt op 20 cm hoogte vn de plantjes

      Comment


        #4
        Re: growtent spaarlamp plug&amp;grow 125

        Zo erg als die voorste heb ik nog nooit gezien, zullen straks wel bezwijken onder het gewicht van de plant zelf denk ik? Hoop het niet voor je natuurlijk.
        Grow bitch! Grow!

        Comment


          #5
          Re: growtent spaarlamp plug&amp;grow 125

          ik ga morgen nieuwe zak halen met grond en overpotten en dan vullen tot aan de blaadjes ?

          Comment


            #6
            Re: growtent spaarlamp plug&amp;grow 125

            Ja, aarde tot aan de eerste blaadjes.
            De lamp er dichter op zetten, zet je lamp maar op een cm of 10 er vanaf.

            Comment


              #7
              Re: growtent spaarlamp plug&amp;grow 125

              Ja normaal gesproken wel, maar omdat je nu wel een 10 cm steel moet ingraven weet ik niet of dat kan. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Kun je de lamp(en) niet dichter er op hangen? Of iets onder de potten zetten zodat ie dichter bij de lamp komt te staan.
              Grow bitch! Grow!

              Comment


                #8
                Re: growtent spaarlamp plug&amp;grow 125

                ja ik zal de lamp er dan op een 10 cm boven hangen tnx manne

                Comment


                  #9
                  Re: growtent spaarlamp plug&amp;grow 125

                  Ja dat steeltje kan ingegraven worden tot aan de eerste blaadjes, aan dat steeltje zullen ook weer wortels gaan groeien.

                  Als je die plantjes op de voorgrond in dezelfde potten zet als die er achter staan, zou ik de potten wat ophogen zodat de bovenkant van de plantjes ongeveer gelijk uit komen, anders staan deze plantjes er weer zo'n 20cm vanaf en gaan ze alsnog weer strekken.

                  Comment


                    #10
                    Re: growtent spaarlamp plug&amp;grow 125

                    Je kan er ook 10cm tussenuit knippen.

                    Volgende keer eerst gaan lezen, het lijkt me duidelijk dat die lamp VEEEEEEEEEL te hoog hangt.

                    Ik zou opnieuw beginnen. Maar daar ben ik wat makkelijker in.
                    Plantjes 15cm ingraven is erg veel. Zo hou je geen wortelruimte onder de plant over.
                    En als een plantje eenmaal is begonnen met strekken, dan stopt dat ook niet zomaar met een paar dagen.

                    Onder zo'n lampje kun je 1 plantje goed belichten.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: growtent spaarlamp plug&amp;grow 125

                      okej dan weet ik het voor de volgende kweek had me beter eerst goed moeten informeren en da beginne want eentje begint al thc haartjes aan te maken

                      Comment


                        #12
                        Re: growtent spaarlamp plug&amp;grow 125

                        Dan zal dat wel baardskunk zijn als hij nu al "THC haartjes" aanmaakt
                        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                        Comment


                          #13
                          Re: growtent spaarlamp plug&amp;grow 125

                          het is een quick bud en zij is al 4 weken

                          Comment

                          Bezig...
                          X