Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

Beter doe je wat aan die spint in plaats van je druk maken of ze nou bloeien of niet.
    Een forum is ook een plaats om informatie te zoeken, niet alleen om domweg vragen te stellen en op antwoord te wachten.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ten eerste waar is een forum anders voor? En dit is het topic voor beginners dus dan is het niet vreemd dat er vragen gesteld worden he.... En ten tweede het was geen spint,, maar voeding tekort. Verholpen door Terra Flores te kopen van Canna. Snap niet waar iedereen zich over opwint,, zal wel door het weer komen..keep calm and take a spliff :d. In iedergeval,,zal morgen ff een foto-upate doen.

Comment

Goedenmiddag mensen,, zoals gezegd hier een foto-update van mijn dametjes. Advies en kritiek is altijd welkom, leer ik alleen maar van. De witte puntjes op de blaadjes was dus voedings tekort heb ik inmiddels verholpen door voeding te kopen.IMAG0091.jpgIMAG0090.jpgIMAG0092.jpg

Comment

Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..

Kan wel even niet volgen je plant is amper in de bloei gestart, denk dat die witte puntjes moeilijk al een voedingstekort gaan laten zien? En al zeker geen tekort aan p of k maar eerder N i de groei wat resulteerd in gele bladeren onderin die jij dus niet hebt! Ben je zeker dat je geen ongedierte hebt? Voor de rest mag je beginnen starten met tellen in bloei! In dit stadium wacht ik nog zeker een week mss zelfs 2 om bloeivoeding te geven! Hangt af van de grond , hoeveelheid en de strain !

Succes

Comment

Maar het zijn autoflowers he? En ik ben er vrijwel zeker van dat ik geen last van ongedierte heb want onder de blaadjes is niets te vinden en zijn de bladeen mooi groen. Zal deze week nog wel een paar duidelijke foto`s erop zetten. Advies is altijd welkom..

Bless!

Comment

Goedenavond mensen, hier een foto-update van mijn dames. Ze doen het goed alleen ben ik erachter gekomen dat
              ze inderdaad dus last hebben van spint onder het blad zag ik hele hele kleine witte beestjes zegmaar. Wat kan ik hier tegen doen?
              Ik hoor het graag, liever vanavond als morgen natuurlijk. Alvast bedankt.

Groeten Angelo.IMAG0093.jpgIMAG0094.jpgIMAG0095.jpgIMAG0096.jpg

Comment

Behandelen met een niet chemisch middel tegen spint aangezien je al topjes hebt.
                Arts werkt goed verder staat heel jd vol met middelen dus even zoeken en binnen 15 minuten kun je bestellen

Suc6 met de slachtpartij

Owjah natuurlijke vijanden buiten uitzetten heeft weinig nut

Comment

Oke dan bedankt man! Ik ga ff rondkijken op de site. Verder staan mn plantjes er wel goed bij toch?
                  En Arts kan ik dat gewoon bij de lokale tuincentra verkrijgen of word dat echt bestellen via internet?

Alvast dank

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Zou het trouwens niet eerder bladluis zijn? Ik hoorde dat spint meer in de toppen zit aangezien ik die witte stipjes al had voor dat mijn dames in de bloei gingen..

Comment

Iemand tips?

Comment

Nee het is spint geen bladluis.
                      Ik geloof dat knoflook werkt tegen spint.
                      Ook vond ik dit op google:

Voor oma's spuitmiddel los je een eetlepel zachtezeep (zonder sulfaten) op in een liter water, waarin je ook nog een deciliter spiritus doet.
                      Oma doet daar nog wat nicotinethee getrokken van sigarettenpeuken,
                      een paar gesnipperde ui, verse knoflook en een paar eetlepels karnemelk bij.
                      Als je het geheel goed geschud hebt, breng je het even tegen de kook aan en zeef je het.
                      Na afkoeling is het dan klaar voor gebruik.

Het werkt tegen: Spint, witte vlieg, luizen, varenrouwmug.

Comment

Ahaa in iedergeval bedankt man! Ik heb vanmorgen bij intratuin een middel gehaald genaamd Promanal-R tegen dopluis, wolluis en dus ook spint. Was inderdaad spint . Heb het nu behandeld op en onder de blaadjes gespoten en ook de stam. Nu moeten ze als het goed is weg zijn. Maar moeten dan ook de witte vlekken op de blaadjes verdwijnen of blijven die?

Greetzz

Comment

Dat spul wat je gehaald heb is op basis van Phyretrine...
                          Je moet echt 1000% zeker zijn dat je alle spintjes erin verzopen heb, en dat je geen plekje over geslagen heb.
                          Promenal-R werkt wel, maar indien je er een paar vergeet is morgen de hele hut resistant tegen dat spul, en heeft spuiten geen zin meer..
                          die witte plekjes trekken nooit helemaal weg nee..
                          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                          (running)

Comment

kijk eens de documentaire nederwiet, is een wat oudere docu alleen je kan mooi zien wat er gebeurd als je met spint eindigt bij het oogsten
                            hieronder de link tis echt een aanrader ook omdat het gewoon een leuke documentaire is
                            De gezochte pagina bestaat niet (meer). Misschien is de pagina verhuisd, verwijderd of zit er een fout in de verwijzing. Gebruik de zoekfunctie om verder te zoeken.  
                            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Bedankt voor de tips! Ik ga m ff bekijken. En ik heb de blaadjes nog ff een x goed met een kwastje gedept zodat ik ze allemaal heb geraakt. Binnen hoeveel tijd/dagen hoor ik ze niet meer te zien dan?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hahah leuke/leerzame/interresante documantaire! Belachelijke wet heeft Nederldn toch met dat gedogen enzo. Ik ben er een voorstander van om op korte termijn een petitie te starten of actie te ondernemen dat het gelegaliseert word. Heeft meer voor als nadelen als het maar binnen de perken word gehouden. En over die spint..best verrot ja. Alleen ik ben er optijd bij geweest volgens mij ik had geen spinnenrag of iets dergelijk.

In iedergeval bedankt. Doe morgen wel ff foto`s plaatsen hoe ze er nu bij staan.

Bless

Comment

Goedenmiddag mensen! Hier een foto van mn plantjes hoe ze er nu bij staan. Ik vind ze er best geod bij staan, Bloeien goed.
                                Al is dr 1 die wat traag groeit maar goed dat is geen problem denk ik. Wat vinden jullie?
                                Van de spint heb ik geloof ik ook geen last meer. Ik hoor het graag van jullie.

Greetzzzz

IMAG0097.jpgIMAG0098.jpgIMAG0099.jpg

Comment

Bezig...
                                X