Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..
Re: Autoflower zaadjes paar dagen geleden gepoot, vraagje..
Die planten van jouw moeten nu per direct in een 11 liter pot elk.
en buiten laten ook savonds,
en houw die planten in de bloei uit de regen!!!
een autflower is zowiezo al heel erg gevoelig voor meeldauw en rot.
de groei kan dat allemaal best in de regen staan, maar eenmaal de bloem erin,houwd die planten droog!!!
Ok die van mij gaan nu de 3de week in
Ik heb 1 in een 15 liter bak en 2 in een 40 liter heb ze continu buiten staan komt ook geen regen bij.
Om de dag eenliter water rondomheen zodra de bovenkant droog begint te worden dan besproei ik het met wat water natuurlijk.
Bij 1 zie ik witte vlekjes op het blad.
Mja is voor mij de eerste keer dus.
Hallo mensen..ik heb ze nu net overgepot in 8 liter potten. Toen ik ze overpootte gingen ze een beetje hangen. Ik neem aan dat ze automatisch weer aansterken? :p Beetje water gegeven en weer lekker buiten gezet.
Dat hangen kan opzich..... na een nachtje slapen zul je vast zien dat ze wat aangesterkt zijn....
En even antwoord over meeldauw.... denk niet dat het is.... het zat echt ingevreten op het blad het is nu wel 6 dagen geleden dat ik het heb geconstateerd... er zijn dus nu nieuwe bladeren bijgekomen, maar er is niets meer van te zien alleen aan de onderste blaadjes waar ik het had geconstateerd.
Doe btw deze forum via me tel dus kan helaas geen foto's uploaden
Denk ook dat dit geen probleem zal worden... zo wel wat raden jullie aan?
Kweek volledig biologisch vanwege mezelf en partner die chronisch ziek is
Goedendag mensen,
hier weer een foto-update van mijn dames. Ik vind ze er geod uit zien behalve die in die blauwe bak gaat wel heel rustig aan. Kan dat normaal zijn of? Ik hoor het graag van jullie.
Comment