Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek Littledwarf,quick one,blueberry (autoflower)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overige: Kweek Littledwarf,quick one,blueberry (autoflower)

    Korting op 420shop
    Als ik ventilator onder afzuigopening in de tent plaats kan dit ook als afzuiger gebruiken op die manier?

    De temperatuur in mijn tent is altijd vast tussen de 22 en 25 graden dus zeer stabiel maar ik heb wel geen luchtvochtigheidsmeter dus kan niet weten hoeveel luchtvochtigheid in tent is , is dit erg? Zouden mijn planten lukken in de tent zonder afzuiger?

    Zo ziet het er voor het moment uit , planten van links naar rechts: Little Dwarf, Quick One, Blueberry (autoflowers)
    Aarde: Universele potgrond van boerenbondwinkel.
    Voeding (groei/bloei) : Powderfeeding



    Graag wat hulp gevraagd Greetz LittleDwarf

    #2
    Re: Kweek Littledwarf,quick one,blueberry (autoflower)

    Je zal toch wat aan de stank moeten doen die er 100% gaat komen dus heb je een afzuiger met koolstoffilter nodig!

    Ook hangt je lamp veel te hoog, die hoeft maar 5-10 cm boven je plantjes te hangen!
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      #3
      Re: Kweek Littledwarf,quick one,blueberry (autoflower)

      Dank je voor je reactie Michevan!

      Ok dus merendeels voor de stank en minder voor verse lucht? Is dan de ventilator voldoende in de tent momenteel?

      Zou die hele tijd moeten aanstaan of enkel wanneer de lampen branden?

      Ok, ik ga dit onmiddellijk doen. Wanneer moet ik ze dan hoger hangen , gewoon meevolgen met de plant totdat die er bijna tegen de lamp komt en zo telkens keer hoger hangen?

      Bedankt alleszins voor je hulp Michevan!

      Greetz LittleDwarf

      Comment


        #4
        Re: Kweek Littledwarf,quick one,blueberry (autoflower)

        De ventilator is puur voor de circulatie van de lucht (warmere) etc., verse lucht komt via de inlaat!
        De ventilator mag als de lampen uit zijn wel uit, dat is maar net wat jezelf wilt, bij mij staat hij altijd zachtjes aan.
        Ja, je verstelt je lamp met de groei van de planten mee.

        Graag gedaan!
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment


          #5
          Re: Kweek Littledwarf,quick one,blueberry (autoflower)

          Zo beter? ---> 2014-07-13 18.32.33.jpg

          Zet je de ventilator enkel zachtjes als de lampen uitzijn?

          Dus de inlaat moet altijd vrij zijn mag niet tegen muur uitkomen?

          Greetz LittleDwarf

          Comment


            #6
            Re: Kweek Littledwarf,quick one,blueberry (autoflower)

            Ja, dat is veel beter

            Bij mij draait de ventilator altijd op dezelfde stand.

            En ja, de inlaat moet vrij zijn, je wilt tenslotte zorgen dat er voldoende frisse lucht de tent in kan!
            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


            Comment


              #7
              Re: Kweek Littledwarf,quick one,blueberry (autoflower)

              Ok nice

              Nu staat de tent tussen de muur en kleerkast,het gat is wel niet potdicht maar enkele cm van muur verwijderd, zou ik hem dan moeten verplaatsen om meer frisse lucht te krijgen of is dit wel voldoende?

              Kan ik anders de ventilator voor de inlaat zetten (dus buiten de tent) en zo voldoende frisse lucht te krijgen?

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Alsook merkte ik dat als de lampen lager hingen dat de bladeren van de grotere plantjes verticaal beginnen te wijzen, is dit niet erg dan? Dus sowieso de lamp 5-10 cm houden ?

              Comment


                #8
                Re: Kweek Littledwarf,quick one,blueberry (autoflower)

                Het beste is gewoon dat de inlaat vrij is dus de kans heeft voldoende lucht in te laten.
                Als het niet anders kan en de tent staat nog wel 10-20 cm van de muur af dan helpt een ventilator uiteraard wel wat maar vrije ruimte voor de inlaat is gewoon het beste.
                Je kan er eventueel een actieve inlaat van maken door er een ventilator in te plaatsen.
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                Comment


                  #9
                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Is dit goed zo? ventilator staat op lage stand ---> 2014-07-13 19.07.56.jpg

                  Comment


                    #10
                    Re: Kweek Littledwarf,quick one,blueberry (autoflower)

                    Heb je die kleintjes zo direct in universieel potgrond gestopt wordt door velen serieus afgeraden wegens overkill voeding nou ja hoop dat je hier geen last gaat van hebben veel s6
                    groets soulrebel

                    Comment


                      #11
                      Re: Kweek Littledwarf,quick one,blueberry (autoflower)

                      @soulrebel

                      De twee kleintjes waren eerst in bloeigrond en nu verpot in universele grond, de derde is ontkiemt in ledbox en direct in universele potgrond verpot, alsook geef ik Indica powderfeeding aan de Quick one en Blueberry. Sativa powderfeeding aan de Little Dwarf.

                      Greetz LittleDwarf

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Khoop dat de planten voorlopig geen last gaan krijgen dat waag het erop totdat ik de plangron promix kan gaan halen in growshop maastricht :p hoef ik me helemaal geen zorgen meer te maken over de grond en kan kiezen welke voeding ik geef dus chill

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Re: Kweek Littledwarf,quick one,blueberry (autoflower)

                          thanks voor de info soulrebel,

                          dus best enkel water gewoon geven en stoppen met voeding voor hoeveel weken, 2 weken voldoende?

                          Greetz LittleDwarf

                          Comment


                            #14
                            Re: Kweek Littledwarf,quick one,blueberry (autoflower)

                            De meeste universieel potgrond is ongeveer 6 weken voorbemest,hangt er vanaf natuurlijk welke merk van potgrond het is,staat meestal vermeld op de zakken en al zeker bij autoflowers moet je nogal goed opletten met (over)voeden meestal vertelt de plant met tijd wat ze nodig heeft(verkleuring bladeren enz.)...
                            Staat veel info over op sites
                            groets soulrebel

                            Comment


                              #15
                              Re: Kweek Littledwarf,quick one,blueberry (autoflower)

                              ja ook juist gelezen op wiet seeds.nl haha ofzoiets ok chill soulrebel thanks any way voor je raad

                              Kga gewoon stoppen met voeding nu en ze enkel water geven.

                              Greetz LittleDwarf

                              Comment

                              Bezig...
                              X