Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verschillende maat potten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Verschillende maat potten

    Yea, ook zelf even goed naar het plantje kijken eh..ik weet niet hoe warm die 75w buisjes worden.
    Als het te warm is kun je ook die blaadjes wat naar beneden buigen ofzo..
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Re: Verschillende maat potten

      ok, dus toch lager hangen?

      Ik moet zeggen van teveel warmte hebben ze geen last, dus de bladeren buigen niet naar beneden maar wel naar boven ..

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      wat zou hiervan de oorzaak zijn dat ze naar omhoog groeien? Heb ze gisteren water gegeven en ventilator staat nu altijd op max en zo te zien heeft het gewerkt want dit is het resultaat --> quickone4.jpglittledwarf3.jpg

      Comment


        #18
        Re: Verschillende maat potten

        Korte overvoeding geven dan zakken de blaadjes vanzelf weekje of wat..

        Comment


          #19
          Re: Verschillende maat potten

          @jor74 : Ze zijn in universele potgrond pk 14-16-18 dus mag pas voeding geven na 6 weken, dus geef ze die periode enkel water, dan dacht ik 3 weken of 4 weken bloeivoeding te geven om dan weer af te bouwen 1 of 2 weken enkel water. Goed of niet?

          @QnQ : LAMPEN AAN --> ZONDER actieve inlaat aan, 30-31 graden. MET actieve inlaat aan (harde stand), 25 graden stabiel.

          LAMPEN UIT --> MET actieve inlaat aan (zachte stand), 22 graden stabiel.


          Greetz LittleDwarf
          Last edited by LittleDwarf; 15 July 2014, 15:28.

          Comment


            #20
            Re: Verschillende maat potten

            Je moet je jonge plantjes nu zeker niet gaan voeden hoor, je grond zit nog vol zat met voeding voor je jonge kleine plantjes!
            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


            Comment


              #21
              Re: Verschillende maat potten

              @Michevan: Thanks voor de bevestiging dak toch goed geredeneerd had !

              @jor74: Overvoeding veroorzaakt gele bladeren en al die shit , wil dat niet haha

              Comment

              Bezig...
              X