toprot

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jawon
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2014
    • 47

    #1

    toprot

    Korting op 420shop
    Als de binnenkant van de top bruin is is het dan ook toprot?

    Een foto zeker toprot,de andere is gewoon bruin van binnen.20140715_153648.jpg
    20140715_153657.jpg20140715_153705.jpg
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: toprot

    Al het bruine is toprot ja

    Comment

    • jawon
      Senior Stoner
      Member
      • Mar 2014
      • 47

      #3
      Re: toprot

      Gelukkig was het dan maar 1 top en eentje waar ik om twijfelde,beide gaan weg dan.Maar de rest is wel goed

      Comment

      • CannaVis
        Banned
        • Jul 2009
        • 845

        #4
        Re: toprot

        de rest goed in het oog houden man!!!

        Comment

        • luhoe
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 375

          #5
          Re: toprot

          Weet je ook wat de oorzaak geweest kan zijn? Ik heb de eerste plant van dit jaar ook geoogst en de hoofdtop en daarom heen waren prima. De zijtakjes wilde ik een paar dagen later oogsten, dat werd uiteindelijk een kleine week maar toen was wel 20% bruin. Ik heb de bruinige topjes maar onder water gezet en dat ververs ik elke dag. Kan het zijn dat je de plant te warm en vochtig hebt gehad? Denk dat dat bij mijn plantje de oorzaak was.
          Autoflowers 2016

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: toprot

            Dit op die foto's kan je allemaal weggooien. sick-puking-smiley-emoticon.gif

            Oorzaak is meestal een ongeschikt soortje voor buiten of een zwakke of beschadigde plant.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Smowkie
              Elite Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 2684

              #7
              toprot

              Dat is balen kerel kan allemaal de klikko in, en goed opvolgen dat de rest niet besmet raakt :s

              Comment

              • jawon
                Senior Stoner
                Member
                • Mar 2014
                • 47

                #8
                Re: toprot

                De kweek was binnen. Ik denk wat te vochtige top. Maar best tevreden want 5% is maar mislukt.

                Comment

                Bezig...