Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

toprot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    toprot

    Korting op 420shop
    Als de binnenkant van de top bruin is is het dan ook toprot?

    Een foto zeker toprot,de andere is gewoon bruin van binnen.20140715_153648.jpg
    20140715_153657.jpg20140715_153705.jpg

    #2
    Re: toprot

    Al het bruine is toprot ja

    Comment


      #3
      Re: toprot

      Gelukkig was het dan maar 1 top en eentje waar ik om twijfelde,beide gaan weg dan.Maar de rest is wel goed

      Comment


        #4
        Re: toprot

        de rest goed in het oog houden man!!!

        Comment


          #5
          Re: toprot

          Weet je ook wat de oorzaak geweest kan zijn? Ik heb de eerste plant van dit jaar ook geoogst en de hoofdtop en daarom heen waren prima. De zijtakjes wilde ik een paar dagen later oogsten, dat werd uiteindelijk een kleine week maar toen was wel 20% bruin. Ik heb de bruinige topjes maar onder water gezet en dat ververs ik elke dag. Kan het zijn dat je de plant te warm en vochtig hebt gehad? Denk dat dat bij mijn plantje de oorzaak was.
          Autoflowers 2016

          Comment


            #6
            Re: toprot

            Dit op die foto's kan je allemaal weggooien. sick-puking-smiley-emoticon.gif

            Oorzaak is meestal een ongeschikt soortje voor buiten of een zwakke of beschadigde plant.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              toprot

              Dat is balen kerel kan allemaal de klikko in, en goed opvolgen dat de rest niet besmet raakt :s

              Comment


                #8
                Re: toprot

                De kweek was binnen. Ik denk wat te vochtige top. Maar best tevreden want 5% is maar mislukt.

                Comment

                Bezig...
                X