vraagje over mijn autoflowers

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • thetallone
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Apr 2013
    • 12

    #1

    vraagje over mijn autoflowers

    Korting op 420shop
    Goedenavond beste mensen

    Ongeveer een maand geleden had ik mineervliegjes in me planten dankzij jullie hulp heb ik dat op tijd geconstateerd en leven mijn planten nu nog yahoo:
    Nu heb ik alleen een vraagje zouden jullie naar mijn fotos kunnen kijken en mij mischien vertellen of het nog steeds goed gaat ze zijn ongeveer 15 weken maar er bloeit of groeit niks in
    het zijn nlx en amnessia als het goed is alvast bedankt en een fijne zonnige week iedereen gr tallone
    Attached Files
  • Michevan
    Expert Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2014
    • 1417

    #2
    Re: vraagje over mijn autoflowers

    Zijn dit wel autoflowers?
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment

    • Meglow
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2011
      • 1374

      #3
      Re: vraagje over mijn autoflowers

      second that... 15weken groei?

      Comment

      • green farmer
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Jul 2009
        • 359

        #4
        Re: vraagje over mijn autoflowers

        Dit kunnen geen autoflowers zijn yoh of er gaat iets ontzettend hard mis. Normaal gesproken gaan autos na een week of 3-4 aan de bloei beginnen en als ik naar je foto's kijk zie ik daar nog geen enkel spoor van.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: vraagje over mijn autoflowers

          Welke zaadjes heb je precies gekocht stallone ? Van welk "merk" ?
          Plantjes zien er goed uit heh...iets meer groeivoeding misschien ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • odyssee
            Son of the Bong
            MemberLucky Member
            • Feb 2011
            • 416

            #6
            Re: vraagje over mijn autoflowers

            Autoflowers kan het niet zijn die hebben maar 2 a 3 maand nodig.
            De dagen zijn nu aan korten dus de plant komt in bloei, maar zoals green farmer het ook zegt, zie ook geen toppen staan. Ben nu ook nieuwsgierig wat de reden is.

            Hopelijk kan je er kemand je helpen hier.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

            Comment

            • Cookaap
              Elite Grower
              • Dec 2011
              • 2730

              #7
              Re: vraagje over mijn autoflowers

              Zonde dat het geen afjes zijn, want deze soorten zijn lastig af te bloeien in nederland

              Comment

              • stafford
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 2382

                #8
                Re: vraagje over mijn autoflowers

                Oddessy die planten gaan nog niet in bloei maat,
                reken daar nog maar eens een goeie 4 a 5 weken op,eer dat de. Bloei pas intreedt.

                Comment

                • odyssee
                  Son of the Bong
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2011
                  • 416

                  #9
                  Re: vraagje over mijn autoflowers

                  Aha stafford weer bijgeleerd vandaag betreffende buitenkweek en dde natuur
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                  Comment

                  • thetallone
                    Plantje
                    Nieuw Lid
                    • Apr 2013
                    • 12

                    #10
                    Re: vraagje over mijn autoflowers

                    ik heb de zaden gekregen en diegene weet het ook niet maar bij hem zijn ze gewoon in de bloei al

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    denken jullie dat ze nog wat gaan doen ?

                    Comment

                    • Michevan
                      Expert Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • May 2014
                      • 1417

                      #11
                      Re: vraagje over mijn autoflowers

                      Jawel maar dat kan en zal nog wel even duren.
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Re: vraagje over mijn autoflowers

                        Het is allemaal theorie lange 1.
                        Hou dat gewoon in leven, verzorg ze goed , zorg dat ze tijdens donker ook echt donker staan en dan zal dat wel goed komen.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • thetallone
                          Plantje
                          Nieuw Lid
                          • Apr 2013
                          • 12

                          #13
                          Re: vraagje over mijn autoflowers

                          oke thx mensen ze staan nog maar geen resultaat gelukkig had ik nog back up die zijn bijna klaar als ik het goed heb

                          Comment

                          Bezig...