Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik wil beginnen met low budget kweken in een kast

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik wil beginnen met low budget kweken in een kast

Korting op 420shop
    Hallo ik wil graag budget kweken ik heb een kast waar ik onder tl-lampen wil kweken zonder voeding maar andere vervanger compost bijv

gaat dit werken met autoflowers?

of moet ik ze buiten zetten of in de vensterbank?

Ik ben een noob graag wat hulp!

alvast bedankt

Re: Ik wil beginnen met low budget kweken in een kast

autoflowers zou ik buiten zetten, als je in een kast met lampen kweekt bepaal je zelf de bloei, dus voor je opbrengst is gewoon zaad beter Helemaal niet voor de vensterbank want dan gaan ze alleen maar strekken i.v.m licht tekort.
    succes!

Comment

Ja.

Veel lezen hier op het forum, er zijn genoeg topics hier met dezelfde vragen, lees die eens door en lees ook gelijk wat kweekverslagen door.
      Als je dat gedaan hebt, heb je antwoord op je vragen.

Comment

K dacht dat er bij de action wel van die tabletten waren die langzaam voeding voor je bodem afgeven. Daar kun je naam opzoek gaan. Kost geen drol ook.

Onder tl licht is prima te groeien, alleen bloeien wat minder. Je moet rekening houden met een kleine oogst onder tl.

Comment

gewoon dat kastje buiten zetten zonder lamp of wat dan ook. Als ze droog zijn wat water geven en de rest gaat vanzelf. Zo doe ik het ook en gaat prima

Comment

Op het begin kan je het beste met autoflowers op het begin in een kleine pot doen doe daar een doorzichtig deksel erop zodat je eigen eco opbouwt(zodat het gaat condenseren) doe dat 2 a3 weken lang en pot ze dan over in een grote pot....en zet ze buiten neer dan groeien ze het beste.. kijk wel uit met wind.... ik gebruik enkel bio potgrond en gewoon water...en zet ze wel uit de regen... gaat denk onweren deze week en dat is niet echt bevordelijk voor je kindjes

Comment

Ben ik het niet mee eens, met autoflowers gelijk starten in de definitieve pot dus niet overpotten om groeivertraging etc. te voorkomen!
              Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Nee Sjakie.
                Het beste (want daar heb je het over) kun je ze meteen in de volle grond zaaien. Een plek in de moestuin ofzo dat zou mooi zijn.
                Dan krijg je de grootste en sterkste planten. 24/7 buiten, in weer en wind, zon en regen.

Met kleine potjes krijg je kleine plantjes, en da's niet het beste.

[[[[ Oi..mich tiept sneller dan ik
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik heb zelf ondervonden 3 waren compleet omgewaait... ook in de volle grond etc.... dat werkt niet als je ze buiten zet en vooral deze periode niet.... in nederland.

Daarom beter zorg je ervoor dat de plant wat aan kan sterken en danlater buiten zetten

Lijkt me niet meer dan logisch als je een stam hebt van 2 a 4 mm dik dan kan die zijn werk niet eens doen....want dan zijn zo plat als een dubbeltje....dat is erg goed voor een plant ja.

Maar goed ik doe het zelf zo en ze gaan allemaal even lekker woon op 5 hoog das is ook een verschil dus geen moestuin voor mij

Anders kijk je maar verder op deze forum staan kweekverslagen
                  Last edited by Sjakiesmoker; 20 July 2014, 14:48.

Comment

Ik ben het niet met je eens, maar wel met QnQ en Mich.

Bij mij zijn er juist drie stuk gewaaid omdat ik ze veel te lang achter glas binnen hielt.
                    Nu heb ik drie planten van 40 cm, die meteen naar buiten gingen, toen ik het zaadje in de grond gestopt had.
                    Dus niet wachten tot ze ontkiemt zijn.

De stam van deze planten is veel, veel sterker als mijn eerste serie, die binnen voorzichtig achter glas begonnen zijn.
                    Lets not criticize but legalize

Comment

Bezig...
                    X